Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: مبلغ باقی مانده طلب من ساعت ۴ عصر امروز به وقت آلمان، منتقل شده و همان طور که قبلا هم گفته بودم، هر زمان این کارها به طور کامل انجام شود، فیفا به صورت اتوماتیک مطلع می‌شود.

وینفرد شفر در خصوص این اطلاعیه اظهار داشت: اظهارات غیر واقعی منتشر شده را خواندید؟ حالا واقعیت را به شما می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه و همه ۴ مدیر عامل قبلی دقیقا می‌دانستند باید چه کاری انجام دهند.دقیقا از بدهی و پولی که باید به فیفا پرداخت شود و مدارکی که باید تهیه و اصلاح شود مطلع بودند، این مسئله هم مربوط به چند روز اخیر نیست بلکه از ماهها قبل می‌توانست حل شود.

وی افزود: من و وکیلم همواره و همیشه باشگاه در ارتباط بودیم و حمایت، کمک و همکاری خودمان را بارها و بارها نشان دادیم. من حتی پیشنهاد دادم برای لیگ قهرمانان آسیا به صورت رایگان مسئولیت تیم را برعهده داشته باشم. شب گذشته باشگاه نا امیدانه با وکیل من تماس گرفت و درخواست کرد اگر ممکن است، ما بپذیریم که مابقی پول را در آلمان و به صورت حضوری پرداخت کنند. حتی با وجود این که چنین کاری به هیچ وجه عرف نیست و من با این مسئله راحت نبودم، اما پذیرفتم.

سرمربی اسبق استقلال تصریح کرد: درست یک دقیقه بعد مطلع شدم که باشگاه اشتباه کرده و نمی‌خواهد پول را به صورت حضوری بپردازد و ترجیح می‌دهد از طریق بانک آن را ارسال کند. امروز باشگاه یک بیانیه توهین آمیز و پر از دروغ و مطالب نادرست منتشر کرد. حتی با این وجود من از وکیلم خواستم با توجه به شرایط باشگاه استقلال و درخواست هواداران، بیشتر از ساعت کاری در دفترش بماند تا اگر استقلال مابقی کارها را انجام داد، معطل نشوند و او این کار را به عنوان لطف در حق من انجام داد.

شفر خاطرنشان کرد:مبلغ باقی مانده هم نه هفته قبل، نه دیروز، نه شب گذشته، نه امروز صبح یا ظهر، بلکه امروز ساعت ۴ عصر به وقت آلمان، منتقل شد و همان طور که قبلا هم گفته بودم، هر زمان این کارها به طور کامل انجام شود، فیفا به صورت اتوماتیک مطلع می‌شود. وکیل من برای فیفا نامه نوشت و حتی تماس هم گرفت، الان باشگاه باید برخی مدارک را اصلاح کند و بعد هم پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به سرعت و به صورت اتوماتیک باز خواهد شد.

وی تاکید کرد: بسیار هم جالب است یک ساعت قبل، یکی از دستیاران مدیرعامل باشگاه استقلال به وکیل من پیغام داد که مدیرعامل باشگاه هیچ اطلاعی از بیانیه نادرست و توهین آمیز منتشر شده عصر امروز ندارد و کسی که باعث انتشار این  بیانیه دروغ و توهین آمیز شده را به سرعت اخراج می‌کند. او گفت مدیرعامل باشگاه به یکی از اعضای هیئت مدیره مشکوک است که این کار را انجام داده است!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیانیه شفر فیفا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر فضاپیمای چینی به قسمت دوردست ماه آغاز شد

دریافت 14 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این نخستین باری است که یک کشور چنین ماموریتی انجام می دهد.

چین در همین راستا یک موشک لانگ مارچ5 همراه کاوشگر حدودا 8 متریک تنی چانگ6 در ساعت 9:27 دقیقه دیروز به وقت گرینویچ از مقر پرتاب فضایی ونچانگ در جنوب جزیره هاینان به فضا پرتاب کرد. چانگ 6 قرار است در حوضچه آیتکن واقع در قطب جنوب و در قسمت دور افتاده ماه فرود بیاید که همیشه دور از زمین است. این کاوشگر قرار است نمونه های سنگ و خاک را از ماه جمع آوری و به زمین بفرستد.

این عملیات نقطه عطف دیگری در برنامه اکتشافات فضایی چین به حساب می آید. این کشور در سال 2018 میلادی برای نخستین بار ماموریت چانگ 4 به ماه را انجام داد. کاوشگر این ماموریت در قسمت دورافتاده ماه فرود آمد. در 2020 میلادی نیز در ماموریت چانگ5 برای نخستین بار پس از 44 سال نمونه هایی از خاک ماه جمع آوری و به زمین ارسال شد. اکنون چین با انجام ماموریت چانگ 6 احتمالا به نخستین کشوری تبدیل می شود که نمونه هایی از قسمت مخفی ماه به زمین می آورد.

محققان، دیپلمات ها و مقامات سازمان فضایی کشورهای مختلف از جمله فرانسه، ایتالیا، پاکستان و اتحادیه اروپا هنگام پرتاب این موشک در حضور داشتند. تمام این کشورها محموله ای را همراه کاوشگر چانگ6 به ماه فرستاده اند.

کد خبر 6096177

دیگر خبرها

  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • سفر فضاپیمای چینی به قسمت دوردست ماه آغاز شد