Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت؛ بسته بندی‌های نوین و متنوع زعفران استان در دستورکار است و با تغییر و ایجاد تنوع در بسته بندی‌ها بازار‌های صادراتی را هدف قرار داده ایم و با توجه به کیفیت زعفران استان کرمانشاه، قطعا بازار‌های هدف را از آن خود خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعید کریمی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اصلی اکثر محصولات کشاورزی استان  کرمانشاه عدم وجود بسته بندی مناسب است، افزود؛ این امر در خصوص برخی محصولات که دارای قیمت نسبتا بالایی نسبت به سایر محصولات هستند بیشتر مشهود می‌باشد، لذا توسعه و ایجاد این واحد‌ها با شکل و بسته بندی متنوع و زیبا در دستورکار قرار گرفته است.

او گفت: یکی از مهمترین محصولاتی که بدلیل شرایط اقلیمی مناسب و مطلوب در چند سال گذشته در استان کرمانشاه مورد توجه کشاورزان بوده و با افزایش سطح زیر کشت و تولید مواجه بوده است زعفران است.

کریمی افزود؛ زعفران یکی از قدیمی‌ترین محصولات تولیدی استان بوده که بدلایل مختلف کشت آن سال‌ها در کرمانشاه مغفول مانده بود که با همت مسئولین استانی مجدد مورد توجه ویژه و توسعه و تاکید قرار گرفته است.

 کریمی در ادامه با بیان اینکه زعفران کرمانشاه بسیار با کیفیت و مورد پسند بازار و تجار قرار گرفته بیان کرد:خوشبختانه صنایع تبدیلی و بسته بندی نیز در چند سال گذشته توانسته همراه با کشت این محصول از رشد چشمگیری برخوردار شده و جایگاه ویژه‌ای در بین استان‌های مدعی تولید این محصول بدست آورد.

او  گفتک هم اکنون زعفران تولیدی استان کرمانشاه با توجه به کیفیت فوق العاده و درآمد مناسبی که دارد علاوه بر اینکه مورد توجه کشاورزان منطقه قرار گرفته و مورد توجه و پیگیری بسیاری از واحد‌های بسته بندی، تجار و فعالین این بخش به منظور سرمایه گذاری واقع شده است.

آغازتوزیع جو یارانه‌ای بین دامداران خسارت دیده از سیل شهرستان هرسین


 علیرضا یاری پور سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان هرسین  گفت:پس از برآورد خسارات جهت افراد اسیب دیده پرونده تشکیل شده است و  با هماهنگی‌های انجام شده بیش از یکصد تن جو یارانه‌ای به قیمت هر کیلو ۱۸۰۰تومان جهت دامداران روستا‌های مذکور تخصیص یافته ودر حال توزیع بین آنان است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران