Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@09:29:35 GMT

دیدار ظریف با وزیر امور خارجه کوبا در هاوانا

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۱۹۶۸

دیدار ظریف با وزیر امور خارجه کوبا در هاوانا

به گزارش جماران؛ دکتر محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان که برای دیداری رسمی در کوبا به سر می برد با برونو رودریگز وزیر خارجه کوبا دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف در این ملاقات زمینه های توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه های سیاسی اقتصادی و همکاریهای بین المللی را مورد بررسی و تاکید قرار دادند.

حمایت دو کشور از آرمان فلسطین، همکاریهای دو طرف در حوزه های انرژی، نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی و همچنین هماهنگی دو کشور در مباحث مرتبط با آمریکای لاتین و خاورمیانه از جمله موضوعات مورد گفتگوی وزرای امور خارجه دو کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

اخبار مرتبط اهمیت سفر ظریف به ونزوئلا از نگاه رییس جمهور این کشور ظریف با رییس جمهور ونزوئلا دیدار کرد ظریف: ایران و یمن روابط خوب و راهبردی با یکدیگر دارند ظریف وارد ونزوئلا شد ظریف: ایران بین ترامپ یا بایدن هیچ یک را ترجیح نمی‌دهد/ برای ما رفتار کاخ سفید بعد از انتخابات مهم است نه وعده‌ها ظریف فردا به آمریکای لاتین می‌رود آیا ظریف به کرونا مبتلا شده است؟

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا فلسطین کوبا محمد جواد ظریف ایران و کوبا سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد

به گزارش صدای ایران ا ز آناتولی،منابع وزارت امور خارجه اسپانیا به خبرنگار آنادولو اعلام کردند که ابتکار به رسمیت شناختن دولت فلسطین که پدرو سانچز نخست‌وزیر و خوزه مانوئل آلبارس وزیر امور خارجه این کشور بار‌ها بیان کرده‌اند، قرار است در مدت کوتاهی محقق شود، انتظار می‌رود اسپانیا با ۴ کشور مشترکا اقدام کند.

انتظار می‌رود اسپانیا با مالت، ایرلند، اسلوونی که در بیانیه مشترک قبلی خود قول داده بودند در صورت ایجاد شرایط مناسب کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند و نروژ که حمایت خود را از این ابتکار اعلام کرده بود، وارد عمل شوند.

در این راستا، منابع اسپانیا اعلام کردند که «پس از جامائیکا، تعداد کشور‌های جهان که کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند ۱۴۰ کشور است. با مشارکت اسپانیا و سایر کشور‌های مذکور این تعداد به ۱۴۵ افزایش یابد».

دیگر خبرها

  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد