Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از رفع مشکل اکسیژن بیماران کرونایی بیمارستان مصطفی خمینی (ره) ایلام خبر داد.

افشار خسروی زاد در گفتگو با میزان گفت: پس از انتشار خبری مبنی بر کمبود اکسیژن در بیمارستان مصطفی خمینی (ره) شهر ایلام که محل بستری بیماران کرونایی است، بلافاصله و با قید فوریت، دستور بازدید از کارخانه اکسیژن استان صادر شد و جانشین دادستان، مدیر بیمارستان مصطفی خمینی (ره) معاون صنایع سازمان صمت؛ سریعاً از این کارخانه بازدید و مشکلات این واحد تولیدی را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در جریان این بازدید مصوب شد با توجه به این که این کارخانه، اکسیژن مورد نیاز سایر بیمارستان‌ها و برخی شرکت‌ها را تأمین می‌نماید؛ نیاز بیمارستان مصطفی خمینی (ره) را در اولویت قرار دهد؛ این کارخانه بلافاصله و در اولین اقدام ارزشمند و با تامین ۳۰ کپسول اکسیژن، کمبود بیمارستان مصطفی خمینی (ره) را مرتفع ساخت.

بیشتر بخوانید: تامین بخشی از نیاز اکسیژن مراکز درمانی گلستان با کمک دستگاه قضایی


انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام بیماران کرونایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بیماران کرونایی بیمارستان مصطفی خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین، معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز - ششم اردیبهشت ماه - پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • همسر مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد