Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی شنا گفت: قطعا رعایت پروتکل‌های بهداشتی هزینه زیادی دربر دارد و ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.

مهدی انصاری در گفت و گو با ایسنا در خصوص تمرینات تیم ملی شنا اظهار کرد: فعلا یک استخر برای تمرین داریم. نمی‌توان گفت شرایطمان خوب یا بد است. هفته گذشته هم یک جلسه میان خانواده شنا برگزار شد و پک بهداشتی به ما داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است هفته آینده هم مبلغی به حسابمان واریز شود.

عضو تیم ملی شنا در ادامه گفت: چند ماهی هم هست که تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم، هر چند که به خاطر کرونا تمرینات برخی مواقع کم و بیش انجام شده اما از هیچی بهتر است. فعلا تنها همین استخر را داریم و اردوها به صورت متمرکز نیست. نه می‌توان گفت شرایط خوب است نه بد. شرایط حداقلی را برایمان درنظر گرفتند. می‌دانید که ما ورزشکاران قانعی هستیم! همینطور تمرینات را پیش می‌بریم تا ببینیم چه می‌شود.

انصاری گفت: مسابقات لیگ جهانی شنا شروع شده است و همه قهرمانان در حال مسابقه هستند. تنها کشوری که فکر کنم همه استخرها را تعطیل کرده ایران است. دلیل آن را هم نمی‌دانیم ولی استخرهای کل دنیا از روز اول شیوع کرونا باز بوده و ورزشکاران فعال بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاریخ برگزاری مسابقات بین‌المللی مشخص شده است، گفت: فعلا مشخص نیست ما را به مسابقات بین‌المللی اعزام کنند، اما فعالیت‌های فدراسیون جهانی و مسابقات قهرمانی کشور بسیاری از کشورها همچون ایتالیا و مجارستان آغاز شده است. فعلا تنها ما هستیم که نمی‌دانیم چه باید بکنیم‌.

شناگر تیم ملی با گلایه از برگزار نشدن لیگ شنا گفت: در ایران حتی لیگ کشتی هم شروع شده ولی لیگ ما هنوز شروع نشده است. شرایط در کشتی بدتر از ماست چون مسابقاتشان تن به تن است اما می‌گویند همه چیز به خاطر سلامت شناگران است‌ و نمی‌خواهند لیگ ما را شروع کنند. لیگ دوومیدانی هم شروع شده بود که گویا به دلیل مثبت شدن تست چندین نفر متوقف شد. در شنا برخوردی وجود ندارد شاید تنها در اتاق هماهنگی برخوردی باشد که در آنجا هم زیاد نیست. گفته می‌شود به خاطر سلامتی خودمان است.

انصاری در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط سایر کشورها گفت: در مسابقات لیگ جهانی شنا هر روز از ورزشکاران تست pcr گرفته می‌شود، هر ورزشکار اتاق انفرادی دارد، میز غذاخوری اش جدا است و همه موارد را در نظر می‌گیرند که اتفاقی برای ورزشکاران رخ ندهد. قطعا رعایت این موارد هزینه زیادی را دربر دارد بنابراین ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: البته باید از رضوانی تشکر کنم که در این شرایط حواسش به ورزشکاران بوده و حمایت‌های لازم را انجام داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شنا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها

دبیرکل فدراسیون فوتبال از افزایش پاداش تیم‌های زیرمجموعه این فدراسیون با یکسری پروتکل‌ها خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هدایت ممبینی در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: به جامعه ورزش و فوتبال کشور تبریک می‌گویم. پتانسیل فوتسال کشورمان در این مسابقات نشان داده شد و امیدواریم در جام جهانی فوتسال در ازبکستان در شهریور ماه باعث شادی مردم شویم و سطح فوتسال‌ و استعدادهای‌مان را به دنیا نشان دهیم.

وی در مورد نزدیک شدن سطح تیم‌ها در مسابقات جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: تیم‌های منطقه کافا که خودمان عضو هیئت رئیسه آن هستیم، پیشرفت قابل توجهی به واسطه سرمایه‌گذاری روی فوتبال و فوتسال کرده‌اند. چهار تیم از کافا به جام جهانی فوتسال راه پیدا کرده‌اند که جای خوشبختی برای ما خواهد بود. فوتسال ایران باعث رشد چشمگیر این منطقه شده است. مربیان ایرانی در کشورهای مختلف از جمله افغانستان حضور دارند و این نشان می‌دهد فوتسال روند رو به رشدی را دنبال می‌کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آخرین روند گرفتن اسپانسرهای برای تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال به کجا رسید، گفت: مشکلات ما بودجه‌ای است که فدراسیون باید در اختیار بگیرد. فضای فوتبال به شکلی است که باید اسپانسری را بالا ببریم. تا زمانی که بحث حق پخش تلویزیونی حل نشود، شاید اسپانسرها نیز رغبتی برای جلو آمدن نداشته باشند. در دولت جدید و البته در مجلس اتفاقات خوبی می‌افتد و وزیر ورزش مدام پیگیری می‌کند. امیدوارم با گرفتن حق پخش برای فدراسیون و باشگاه‌ها روند رو به رشدی برای فوتبال‌مان داشته باشیم.

ممبینی راجع به پاداش‌های در نظر گرفته شده برای اعضای تیم ملی فوتسال خاطر نشان کرد: در طول برگزاری مسابقات یکسری پاداش‌ها که شاید چشمگیر نباشد به بازیکنان دادیم. فردا جلسه‌ای داریم تا میزان پاداش‌ها را با رعایت یکسری پروتکل‌ها بیشتر کنیم. این بحث برای کلیه تیم‌های ملی است. تیم ملی بانوان زیر 18 سال قهرمان کافا شده و فوتبال ساحلی نیز به مقام سوم جهان دست یافته است. همه اینها باعث شده است که راهکاری داشته باشیم تا بتوانیم زحمات بازیکنان را جبران کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت استفاده از سیستم‌های VAR در فوتبال ایران یادآور شد: در بحث VAR تا یکسری اتفاقات نیفتد، نمی‌توانیم خیلی اطلاعات بدهیم. یک شرکت چینی به شرکت‌های موردتأیید فیفا، اضافه شده است و شاید به خاطر مراودات‌مان با این کشور بتوانیم تسهیلاتی داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره ادعای وحید شمسایی مبنی بر عدم داشتن قرارداد با فدراسیون فوتبال گفت: شاید به لحاظ اداری برخی قراردادها مانده باشد، ولی مشکلی نیست و حتما امضا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان