Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@05:46:35 GMT

تحلیل توقف پرسپولیس در اولین ایستگاه

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۲۶۷۸

تحلیل توقف پرسپولیس در اولین ایستگاه

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: سایپا و پرسپولیس فوتبال باکیفیتی بازی کردند و نتیجه تساوی در این دیدار عادلانه بود.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا اظهار داشت: فکر می‌کنم تساوی صفر بر صفر نتیجه عادلانه‌ای برای این دیدار بود. پرسپولیس در بحث مالکیت توپ و کنترل جریان بازی شرایط بهتری داشت اما سایپا با ارنج 2-1-4-3 بازی کرد و در کارهای دفاعی این سیستم را به 1-4-5 تغییر می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل با تراکم بیشتری در یک سوم دفاعی بازی کرد.

وی افزود:‌ پرسپولیس هم با اتخاذ سیستم همیشگی‌اش یعنی 2-4-4 به این دیدار آمد. سایپا بیشتر چشم به ضدحملات داشت و سعی می‌کرد در ضربات ایستگاهی به گل برسد. پرسپولیس هم سعی داشت با نفوذ از کناره‌ها و عمق از قدرت ضربه‌زنی وحید امیری و مهدی عبدی استفاده کند که در این راه توفیقی نداشت.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: پرسپولیس در نیمه اول 2-3 موقعیت خوب داشت و سایپا هم روی ضربات ایستگاهی و ضدحمله فرصت خوبی ایجاد کرد. حتی در یک صحنه هم موقعیت 3 به 3 را از دست داد و صادق بارانی نتوانست پاس آخر را به موقع برای هم‌تیمی‌اش ارسال کند. در مجموع نتیجه عادلانه‌ای رقم خورد و پس از اخراج کامیابی‌نیا هر دو تیم به تساوی رضایت داشتند. 

بیشتر بخوانید:

سنت شکنی پرسپولیس بعد از چهار سال

نصرتی درباره کم دقتی بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات نهایی گفت: جدا از درخشش محمدحسین منادی، بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربه نهایی در برخی صحنه ها کم دقت بودند. سایپا هم مانند پرسپولیس فرصت‌های خوبی ایجاد کرد و حتی در یک صحنه پاس رو به عقب سیدجلال حسینی و تعلل لک نزدیک بود برای پرسپولیس خطرآفرین شود. در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: پس از یک وقفه طولانی‌مدت شروع تورنمنت‌ها معمولاً با کیفیت همراه نمی‌شود اما اعتقاد دارم سایپا و پرسپولیس کیفیت فنی بالایی ارائه کردند. تا جایی که با توجه به فشار بازی مجید علیاری و حسینی ماهینی از سایپا و فکر می‌کنم سعید آقایی از پرسپولیس دچار مصدومیت شدند.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره لزوم تقویت این تیم اظهار داشت: با توجه به محرومیت عیسی آل‌کثیر پرسپولیس قطعاً نیازبه جذب یک مهاجم دارد. هرچند آرمان رمضانی و مهدی عبدی در این تیم حضور دارند اما باید یک بازیکن جدید در این پست به ترکیب این تیم اضافه شود. البته بازیکن خاصی هم در لیگ برتر نمانده و گل محمدی فعلاً باید با همین نفرات فعلی‌اش بسازد. هرچند پرسپولیس در لیگ ایران مشکل خاصی ندارد اما برای آسیا کار سختی خواهد داشت.

نصرتی ادامه داد: در ترکیب سایپا 2 بازیکن یعنی حسین کامیاب و ابوالفضل جلالی نظر من را به خودشان جلب کردند و کیفیت بالایی نشان دادند. این نفرات ثابت کردند آینده درخشانی خواهند داشت. 

وی درباره شانس پرسپولیس برای تکرار عنوان قهرمانی گفت: اکنون زود است در این باره صحبت کنیم و باید دید در آینده چه پیش می‌آید اما با توجه به اینکه این موضوع مدام تکرار می شود، احساس می‌کنم شاید دیگر اجازه ندهند پرسپولیس قهرمانی را به دست آورد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ پرسپولیس سایپا محمد نصرتی ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از امشب باید روبرت لواندوفسکی را یکی از مدعیان کسب جایزه پی‌چی‌چی بدانید. او که ۱۳ گله بود و در رده نهم برترین گلزنان لالیگا قرار داشت، با هت‌تریک امشب به رتبه چهارم رسید.

ستاره لهستانی در هفته‌های اخیر به دلیل عملکرد ضعیف بارسا در خط حمله با انتقادات زیادی روبرو شده بود اما امشب با به ثمر رساندن ۳ گل و تبدیل شدن به نقش اول کامبک عالی بارسلونا، به روزهای خوبش برگردد.

او در نیمه اول بازی امشب چند موقعیت مناسب داشت اما در یک مرحله دروازه‌بان و در دو مرحله مدافعان حریف مانع او شدند. نیمه دوم اما متعلق به او بود.

در دقیقه ۴۹ و در حالی‌که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود والنسیا در جریان بود، سانتر فوق‌العاده ایلکای گوندوگان از روی نقطه کرنر با جایگیری و ضربه سر عالی لوا وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

سپس در لحظاتی که والنسیا به خوبی دفاع می‌کرد و بازی گره خورده بود، باز هم تک‌تیرانداز لهستانی به کمک بارسا آمد. یک ارسال زیبای دیگر از گوندوگان با ضربه سر آرائوخو به مقابل دروازه رفت و در آنجا لوا توپ را به تور چسباند.

در دقیقه ۳+۹۰، خطا برای بارسلونا پشت محوطه جریمه و بهترین فرصت برای ثبت هت‌تریک. لوا و فران تورس پشت توپ بودند اما از همان ثانیه‌های ابتدایی مشخص بود که زننده ضربه لوا است. او توپ را به شکلی فوق‌العاده از روی دفاع عبور داد و توانست برای بار سوم به گل برسد تا بازی امشب را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

ستاره ۳۵ ساله با ثبت اولین هت‌تریک فصلش حالا در جدول بهترین گلزنان لالیگا ۱۶ گله شده و در رتبه چهارم قرار گرفته است. او برای رسیدن به جایزه پی‌چی‌چی باید الکساندر سورلوث، ستاره ویارئال، و جود بلینگام با ۱۷ و آرتم دووبیک، مهاجم خیرونا، با ۱۹ گل را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره