Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:43:54 GMT

رودخانه ای که ناگهان سبز شد!

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۳۲۵۲

رودخانه ای که ناگهان سبز شد!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تغییر یکشبه و ناگهانی رنگ آب رودخانه یِمائو، در منطقه «ژیانفِنگ» استان هبئی چین، حیرت ساکنان محلی را برانگیخت. مردم محلی صبح روز دوشنبه و پس از برخاستن از خواب با تغییر رنگ عجیب این رودخانه مواجه شدند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این اتفاق یکشنبه شب رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود آنکه این پدیده عجیب حیرت و وحشت ساکنان محلی را رقم زد، اما مسئولان محلی با عادی توصیف کردن این پدیده از مردم خواستند تا نگران آن نباشند. مسئولان محلی علت تغییر رنگ غیرمعمول رودخانه را ناشی از یک «ماده غیر سمی» که برای اندازه گیری کاربرد دارد دانستند. بنا به گفته مقامات محلی این ماده فلورسئین سدیم بوده که برای اندازه گیری شدت جریان آب برای ایجاد یک آبراه به داخل رودخانه ریخته شده است. با این حال این پدیده و تغییر رنگ ناگهانی آّب رودخانه برای مردم محلی غیرقابل باور و تعجب برانگیز بود.

در ویدئویی که توسط افراد محلی تهیه و منتشر شده است این رودخانه که آب آن به رنگ سبز درآمده نشان می‌دهد. یکی از اهالی محلی با نام «وو» در این باره به بیجینگ نیوز گفت: «یک روز قبل همه چیز عادی و آب رودخانه شفاف و زلال بود. ناگهان شب هنگام رنگ آن به رنگ سبز تغییر کرد. همه روستاییان در شوک بسر می‌برند.»

گفتنی است؛ رودخانه یِمائو رودخانه‌ای در مرکز چین است که بیش از ۱۲ کیلومتر (۷.۵ مایل) طول دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتفاق عجیب رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند