Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی استان از بعدظهر امروز سامانه بارشی وارد استان شده و احتمال آبگرفتگی و سیلاب در معابر وجود دارد.

او افزود : روز‌های بارانی خطرناکترین روز‌ها برای رانندگی هستند و این موضوع می‌طلبد رانندگان با هوشیاری بیشتری رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد : هنگامی که در هوای بارانی رانندگی می‌کنید آبگرفتگی‌های مسیر در قسمت‌هایی از جاده‌ها پیدا می‌شوند و از بزرگترین خطراتی هستند که در کمین راننده خواهد بود و زمانی که با سرعت وارد آبگرفتگی می‌شوید نیروی بازدارنده را در مقابل حرکت خودرو حس می‌کنید، و به علت سرعت ناگهانی آج لاستیک با آسفالت اصطکاک پیدا نکرده و احتمال واژگونی برای خودرو بوجود می‌آید.

او افزود : روش صحیح رانندگی در هوای بارانی کاهش سرعت و زیاد کردن فاصله طولی وسیله نقلیه با سایر خودروهاست.

همتی زاده اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن جاده‌های استان ایلام و بارش نزولات آسمانی، احتمال ریزش کوه در مناطق کوهستانی وجود دارد که در این شرایط رانندگان باید مطابق با شرایط حاکم بر جاده رانندگی کنند و از عجله و شتاب بی مورد در جاده‌ها خودداری کنند

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: با رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی در شرایط نامساعد جوی، تمرکز کامل و توجه جدی راننده به جاده، بیشتر از دیگر مواقع اهمیت دارد.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی بارش باران لغزندگی جاده ها رعایت نکات ایمنی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران امروز هم میهمان ایلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: فعالیت این سامانه بارشی از اواخر وقت امشب کاسته می‌شود.
احمدی نژاد افزود: با خروج این سامانه بارشی دمای استان ۳ تا ۴ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.
سامانه بارشی جدید از اواخر روز یکشنبه وارد استان می‌شود و تا اوایل روز سه شنبه مناطق مختلف را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

بارش شدید و رگباری باران، در شهر ایلام موجب آب گرفتگی معابر شد و در دهلران گرمسیری هم طغیان رودخانه‌های فصلی و دائمی را در پی داشت.
بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های شهرستان دره‌شهر نیز موجب کدر شدن آب آشامیدنی این شهر شد.
مناطق مختلف شهرستان دهلران هم به ویژه منطقه بیشه دراز با طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن معابر رو به رو بودند.

دیگر خبرها

  • فوت یک نفر بر اثر واژگونی پژو در قم 
  • احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • باران امروز هم میهمان ایلام است
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است