Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصلاح طلبان که برنامه ای برای برون رفت مشکلات کشور ندارند با ایجاد دوقطبی سیاه دیگر سعی دارند کشور را وارد دور باطل دیگر مذاکرات با غرب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جریان اصلاحات در چند سال گذشته با راهبرد مذاکره با «کدخدا» یا همان آمریکا تمامی منافع کشورمان را به غرب و خصوصا مذاکره با آمریکا گره زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آمدن «دونالد ترامپ» به کاخ سفید تمامی سیاست های این جناح سیاسی از هم پاشید و مشکلات اقتصادی کشور را به شدت فرا گرفت. این موضوع نشان از دو مسئله اساسی داشت. اول اینکه اصلاح طلبان همه چیز را به مذاکره با غرب گره زدند و همه تخم مرغ ها را در سبد سیاست خارجی چیدند و ثانیا برنامه دومی برای اجرا و برون رفت از مشکلات نداشتند و مشکلات به طور مضاعف در کشورمان موج زد.

حالا با تحولاتی که در آمریکا رخ داده است و احتمال پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات بیشتر شده است این جریان سیاسی با ذوق ذگی تمام سعی دارد همان سیاست شکست خورده ای که این چند ساله بر سر کشور آورده است را دوباره انجام دهد. بدون برنامه بودن این جریان سیاسی و تنها وابستگی به خارج کاملا در اجزا و عوامل سیاسی این جریان نمود دارد.     همین سیاست باعث شد که مردم ایران دل نگران تحولات آمریکا باشند. دراین خصوص اقتصاد کشور برای چند هفته وارد رکود شدیدتری شد.   امروز هم تجار و تولید کنندگان فقط به دنبال این موضوع هستند که بالاخره تحولات و انتخابات آمریکا تمام شود. این موضوع هم به شدت به سبب سیاست اصلاح طلبان است که کشور را دچار مشکل جدی و اقتصاد ایران را شرطی کرده است.   بسیاری از کارشناسان مطرح می کنند که دیگر کشور و اقتصاد صدمه دیده ایران با وجود مشکلاتی که هر روز بیشتر می شود توان ورود به یک سلسله مذاکرات دیگر ندارد و گرهی هم از کار کشور در این حوزه باز نمی شود اما اصلاح طلبان باتوجه به اینکه منفعت خود را در این خصوص می بینند بدون توجه به منافع ملی و مردمی مصمم هستند با راه انداختن دوقطبی سیاه دیگر کشور را وارد گرداب مذاکرات بی حاصل با آمریکا کنند.   اصلاح طلبان با ایجاد دوقطبی سعی دارند کشور را وارد دور باطل دیگر مذاکرات با غرب کنند   کارشناسان همواره بر این اعتقادند که مذاکره با آمریکا گرهی از مشکلات کشورمان نه تنها باز نمی کند بلکه مانند مسائلی که در زمان ترامپ پیش آورد و همچنین مسائلی که با بی عملی خاص دوره اوباما همراه بود بیشتر کشورمان وارد فاز مشکلات جدی می شود.   این روزها اصلاح طلبان با ذوق زدگی تمام خود را طرفدار بایدن و اصولگرایان را طرفدار ترامپ معرفی می کنند و حتی در این حوزه اعلام می کنند که آنها پیروزشده اند اما آنچه مسلم است ملت ایران به شدت به دنبال راه حلی هستند که مشکلاتشان حل شود. اما اصلاح طلبان با این ذوق زدگی و آویزان شدن بر طناب پوسیده مذاکره با غرب به خوبی نشان داده اند که برنامه ای برای حل مشکلات کشور ندارند و بیشتر در پازل آمریکا برای فشار بر ایران اسلامی بازی می کنند.    انتهای پیام/      

منبع: دانا

کلیدواژه: اصلاح طلبان مشکلات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه

مینویی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان مراغه گفت: رفع مشکلات ترافیکی مناطق مختلف شهری و برون شهری با همکاری و همراهی همه دستگاه‌های متولی امر ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه مطالبات بسیاری در زمینه معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان مطرح می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: روان‌سازی ترافیک معابر اصلی شهر و اصلاح نواقص موجود در آنها مهمترین دغدغه‌های ترافیک شهر مراغه است.

فرماندار مراغه گفت: کمبود جای پارک در معابر داخل شهر به ویژه در هسته مرکزی مشکلات زیادی برای شهروندان بوجود آورده است افزود: وقتی در معابر داخل شهر جای پارک وجود ندارد رانندگان در محل‌های ممنوع پارک یا به صورت دوبله توقف می‌کنند که این امر موجب ایجاد نابسمانی و بی نظمی در ترافیک و نارضایتی سایر شهروندان می‌شود.

مینویی در این جلسه به رفع موانع ترافیکی و ساماندهی خیابان کاشانی و جام جم اشاره و بر رفع مشکل سد معبر و ساماندهی دست فروشان تاکید کرد.

وی اضافه کرد: فرهنگسازی برای اجرای طرح‌های ترافیکی از جمله احداث پیاده راه و نیز وارد نشدن خودرو‌های تک سرنشین به هسته مرکزی شهر از راهکار‌های اساسی برای گشودن گره ترافیک شهری مراغه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت