Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@03:29:25 GMT

پوشش سود ۱۱۲ ریالی «حآسا» برای هر سهم

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۴۱۰۱

پوشش سود ۱۱۲ ریالی «حآسا» برای هر سهم

شرکت آسیا سیر ارس در صورت‌های مالی ۶ماهه خود اعلام کرده است که برای هرسهم سود ۱۱۲ریالی پوشش داده است. به گزارش پول نیوز؛ شرکت آسیا سیر ارس در فعالیت ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور ۱۳۹۹ با سرمایه ۸۰۰ میلیارد ریالی، سود انباشته شرکت را ۲۵۹ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال اعلام کرده است.

این شرکت سود عملیاتی دوره را ۱۲۸میلیارد ریال و سود خالص دوره را ۸۹میلیارد و ۴۸۷میلیون ریال منتشر کرد و سود هر سهم را ۱۱۲ریال محقق ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«حآسا» در برآوردی که از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی شرکت برای دوره ۶ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ داشته اعلام کرد که با توجه به اخذ تسهیلات به مبلغ ۵۰میلیارد ریال در تاریخ ۳۱شهریور۱۳۹۹ در نتیجه در ۶ماهه دوم سال جاری هزینه‌های مالی نیز افزایش خواهد داشت.

هیات مدیره، مدیر عامل و مدیران این شرکت در نظر دارند برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹، با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت هلدینگ توکاریل همواره درحفظ ثبات شرکت و همچنین تامین منافع سهامداران قصد داشته و با دانش و مدیریت صحیح و با استفاده از به کارگیری راهکار‌ها و برنامه‌های عملیاتی مناسب، سودآوری خود را متناسب و بیش از افزایش درآمد، حداقل به میزان بیش از ۷۱درصد نسبت به دوره مالی مشابه در سال قبل افزایش دهد. علاوه بر این در این خصوص نیز هیات مدیره طی سال ۱۳۹۹ همچون سال‌های گذشته طی کرده و رکورد جدیدی را در افزایش درآمد و سودآوری شرکت به ثبت برساند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

کد خبر 6093205

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند