Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:18:03 GMT

سوت آغاز دوباره لیگ برتر والیبال زده خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۴۸۹۱

سوت آغاز دوباره لیگ برتر والیبال زده خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، پس از وقفه‌ای یک ماهه در مسابقات لیگ برتر والیبال، سوت دوباره دور رفت رقابت‌ها از فردا یکشنبه زده خواهد شد. با تصمیم تیم‌ها و اعلام فدراسیون والیبال، مسابقات دور رفت از هفته هشتم به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. قرار بود رقابت‌ها در سه سالن انجام شود اما به دلیل برگزاری مسابقات کشتی در سالن آزادی، رقابت‌های والیبال در دو سالن فدراسیون و حجاب برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله فشردگی مسابقات را بیش‌تر کرده است.

تیم صدرنشین فولاد سیرجان فردا در سالن فدراسیون از ساعت ۱۱ مقابل تیم شهداب یزد صف آرایی خواهد کرد. شهداب یزد با ۵ پیروزی و ۱۴ امتیاز پس از تیم سپاهان در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان رحمان محمدی راد در تیم سپاهان نیز فردا برابر تیم رده سیزدهمی آذرباتری ارومیه قرار خواهند گرفت. نارنجی پوشان سایپا نیز که جایگاه چهارم جدول را در اختیار دارند با تیم رده نهمی شهرداری قزوین دیدار خواهند داشت.

طبق برنامه اعلام شده در هفته نخست روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه ساعات ۱۱، ۱۴ و ۱۷ شش بازی در روز انجام خواهد شد.

برنامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر والیبال؛

* لبنیات هراز آمل - راه یاب ملل مریوان - ساعت ۱۱ - خانه والیبال
* فولاد سیرجان - شهداب یزد - ساعت ۱۱ - فدراسیون
* شهرداری گنبد - خاتم اردکان - ساعت ۱۴ - خانه والیبال
* فولاد سپاهان - آذرباتری ارومیه - ساعت ۱۴ - فدراسیون
* شهرداری ارومیه - هورسان ارومیه - ساعت ۱۷ - خانه والیبال
* سایپا تهران - شهرداری قزوین - ساعت ۱۷ - خانه والیبال

جدول رده بندی تا پایان هفته هفتم لیگ برتر والیبال؛

کد خبر 5065164 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران انتخابی تیم ملی ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی کشتی آزاد لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال والیبال تیم فوتبال سایپا تهران وزارت ورزش و جوانان محمود فکری لیگ برتر والیبال خانه والیبال خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی در گفت‌وگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره حوادث بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود.

وی ادامه داد: موضوع دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود. بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه چه تضمینی برای اجرای آیین‌نامه وجود دارد، تصریح کرد: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه