Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@00:08:06 GMT

علیرضا مرزبان به تیم فوتبال سپاهان اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۵۳۷۷

علیرضا مرزبان به تیم فوتبال سپاهان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال سپاهان امروز شنبه در نخستین دیدار خود در لیگ برتر بیستم مقابل تیم گل گهر بازی می‌کند.

کاروان سپاهان در حال حاضر در شهر سیرجان حضور دارد.

علیرضا مرزبان مربی جدید تیم سپاهان و دستیار محرم نویدکیا صبح امروز به اردوی این تیم در شهر سیرجان اضافه شد و قرار است سپاهان را از همین هفته نخست همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرزبان بعد از ورود به هتل محل اسکان سپاهان مورد استقبال محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه قرار گرفت.

کد خبر 5065358

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا مرزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم گل گهر سیرجان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا انتخابی تیم ملی باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی کشتی آزاد لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال والیبال تیم فوتبال سایپا تهران وزارت ورزش و جوانان محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران

 به گزارش تابناک، امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان ۷ داوری هستند که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به سمینار داوران بین المللی فوتبال آسیا دعوت شده اند.

این داوران در سال ۲۰۲۳ در لیست داوران بین المللی فوتبال آسیا قرار گرفته‌اند. موعود بنیادی‌فر از این جمع به تازگی دیدار پایانی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا میان ژاپن و ازبکستان را سوت زد.

علیرضا فغانی داور ایرانی به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این سمینار حضور پیدا می‌کند که انتظار می‌رود در این سمینار در جمع داوران ایرانی حاضر شود.

علیرضا فغانی یکی از شانس‌های قضاوت در جام جهانی پیش رو است. او بعد از اینکه از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران کنار گذاشته شد، در لیست داوران بین المللی فوتبال استرالیا قرار گرفت و در جام ملت‌های دوحه به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این بازی‌ها سوت زد. 

در این سمینار ۴ روزه آخرین تغییر و تحولات داوری به گوش داوران بین المللی فوتبال آسیا خواهد رسید. هم چنین قرار است آن‌ها صحنه‌های مهم داوری در جام ملت‌ها و هم چنین بازی‌های بین المللی را مرور کنند.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان