Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، پیرو بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تأسیس  باشگاه ورزشی بمنظور درآمدزایی وفعالیت های غیر شهریه ای با پیگیری صورت گرفته با اداره کل ورزش وجوانان وهیات‌های ورزشی استان فارس، پروانه باشگاه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز صادر شد و این واحد دانشگاهی می‌تواند در ۱۴ رشته ورزشی برای آقایان و ۱۲ رشته ورزشی برای بانوان فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد یزدان پناه، مدیر ورزش وتربیت بدنی دانشگاه آزار اسلامی استان فارس با اعلام اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ۴۶ سالن ورزشی مجهز و استاندارد و ۱۲ فضای ورزشی رو باز جمعاً ۸۷ هزار متر فضای ورزشی وجود دارد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز باداشتن ۹ سالن ورزشی استاندار و مجهز  با متراژ یازده هزار متربع  و ایجاد امکات سخت افزار و نرم افزاری توانسته نقش مهمی در گسترش ورزش استان فارس و شهر شیراز در بعد همگانی و قهرمانی ایجاد کند و با داشتن اعضا هیات علمی متخصص و مجرب همچنین بکارگیری مربیان متعهد و متخصص در اکثر رشته های ورزشی در بعد آموزش و استعدادیابی برای علاقمندان و نوآموزان خصوصا در سنین پایه  گامهای اساسی و ارزنده ای بردارد وخانواده‌ها با خیال راحت بعد از اپیدمی کرونا فرزندان خود را در رشته های ورزشی مورد علاقه ثبت‌نام کنند.

یزدان پناه سالن ورزشی پوریای ولی شیراز را یکی از بهترین سالن های منطقه جنوب کشور دانست که با بازی فوتسال تیم ملی ایران و عراق افتتاح شد و قرار است که رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در اسفند ماه ۹۹ برگزار شود.

 وی همچنین از آمادگی باشگاه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برای عقد تفاهم نامه و قرارداد با هیات‌های ورزشی، ارگانها ونهادها برای برگزاری مسابقات استانی، کشوری و بین المللی خبر داد.

مدیر ورزش و تربیت بدنی واحد شیراز  از رئیس وهیات رئیسه دانشگاه، مدیر کل و همکاران اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی فارس که جهت تاسیس پروانه واحد شیراز همکاری داشتند صمیمانه تقدیر و تصریح کرد: تاکنون پروانه ۵ باشگاه ورزشی برای واحدهای استان فارس صادر شده است که واحد شیراز با داشتن پروانه باشگاه ورزشی و مجوز فعالیت در رشته های  فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، کاراته، تکواندو، بدنسازی، شطرنج، کشتی، ژیمناستیک، آمادگی جسمانی و دو و میدانی یکی از  مجهز ترین باشگاه ورزشی را باتوجه به اماکن ورزشی وامکانات لازم مربیان و اساتید توانمند و متخصص در اختیار دارد.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1080024 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی شیراز باشگاه فرهنگی ورزشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کرونا دانشگاه آزاد اسلامی شیراز باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی باشگاه ورزشی واحد شیراز استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور