Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@02:42:05 GMT

۵۰ هزار ماسک در طرح آمران سلامت توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۵۹۸۵

۵۰ هزار ماسک در طرح آمران سلامت توزیع شد

رضایی گفت: 50 هزار ماسک در طرح آمران سلامت در لرستان بین شهروندان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک صارم رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام طرح آمران سلامت اظهار داشت: با هدف کنترل و پشگیری از شیوع ویروس کرونا، هزار و ۳۴۱ مدافع سلامت جمعیت هلال احمر لرستان در ۵۷۰ پایگاه فعال در سطح استان، به مدت ده روز خدمت رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این طرح ۵۰ هزار و ۹۰۰ عدد ماسک بین مردم و عابرین بدون ماسک توزیع شد، افزود: با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا در این مدت جوانان، داوطلبان و مدافعان سلامت جمعیت هلال احمر لرستان متشکل از ۴۲۵ تیم فعال، از طریق تذکر لسانی، ایجاد حساسیت در رعایت بیشتر پروتکلهای بهداشتی و نیز توزیع ماسک در بین عابرین بدون ماسک، شبانه روزی در محلهای پرتردد در حال خدمت رسانی بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری از مصرف ۳۸۳ لیتر مواد ضدعفونی در سطح معابر عمومی و پر تردد خبر داد و گفت: در راستای پبشگیری از شیوع ویروس کرونا ۱۹۳ هزار ۷۳۵ نفر از شهروندان هم استانی از خدمات بهداشتی و سلامت محور بهره مند شدند.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در مقابله با بحران ویروس کرونا تصریح کرد: در پایگاه های آمران سلامت مردم در کنار مدافعان سلامت جمعیت هلال احمر پای کار بوده و دو میلیارد و ۲۷۷ میلیون و سی و پنج هزار ریال کمکهای مردمی جمع آوری شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر آمران سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه ) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امداد رسانی‌ هستند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر