Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان تامین آب پایدار است تا از تانکرهای آبی که روستاهای ما را آبرسانی می‌کنند رهایی یابیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ابراهیم تقی‌زاده صبح امروز در مراسم معارفه استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: به استانی آمدید که مهد پرورش بزرگان و مفاخر زیادی است و مردمان سخت کوش و بردباری در استان داریم که در تمامی لحظات در دفاع از آرمان‌های انقلاب در تمامی عرصه‌ها خود را به خوبی نشان دادند و این مردمان از سرچشمه معرفت دانش آب نوشیدند و همیشه قدردان زحمات تلاش همه مسئولان دلسوز  بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن آرزوی توفیق برای استاندار جدید افزود: برای شما توفیق خدمت گذاری را با استفاده از خرد جمعی بخش‌های مختلف داریم در زمان آقای معتمدیان آهنگ رشد توسعه  در حالی آغاز شد که در این مدت 22 ماه در جهت توسعه و رشد جهش خوبی  را در استان مشاهده کردیم که امیدواریم استمرار یابد و اینگونه خواهد بود. 

استفاده از آب دریا مطمئن‌ترین شیوه برای تامین آب مورد نیاز صنایع استظرفیت 75 هزار لیتر در ثانیه و تامین آب شرب با کیفیت برای تهران بزرگمشکل ‌تامین آب شرب سیریک کجاست؟

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: در خدمت صادقانه معتمدیان پاداش آن همین که در جوار ملکوتی امام رضا (ع) توفیق خدمت یافتید. با تلفیق مدیریت دولتی و محلی استفاده از همه ظرفیتها را شاهد بودیم.

تقی‌زاده افزود: حضور معتمدیان در مناطق کم برخوردار، تلاش در کاهش محرومیت‌ها تنها بخشی از اقدامات وی بود.

وی اظهار داشت: در روستاها توجه به بخش مسکن و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی وجود دارد که امید است دغدغه استاندار جدید هم باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند بیان کرد: استان نیاز به تامین آب دارد تا از حالت آبرسانی تانکر نیاز آن رفع شود و این دغدغه اصلی مردم استان است.

تقی‌زاده گفت: امید است با استفاده از خرد جمعی آهنگ رشد و توسعه در منطقه ادامه یابد.

دبیر شورای اداری استان خراسان جنوبی نیز ضمن خداقوت به زحمات 22 ماهه معتمدیان اظهار داشت:  امید است در جبهه جدید خدمت رسانی موفق باشید.

حسینی گفت: به عنوان فردی که در کنار شما کار کرده است از خدمات بی وقفه شما قدردانی می‌کنم و به عنوان یک شهروند نیز از تلاش‌های شما قدردانی می‌کنم.

وی افزود: مباحث راهها و جاده‌ها همیشه جزو دغدغه‌های استان مطرح بوده است و امید است رفع این مشکل در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام /254/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید

 محمدباقر خلفی افزود: بیش از ۳۱۰ میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال کمک‌های خیرین در بخش‌های مختلف برای کمک به معیشت خانواده‌ها و تامین بخشی از نیاز‌های اقشار آسیب پذیر از جمله تهیه مسکن، کمک به پرداخت اجاره بهاء، تامین وسایل ضروری و امکانات زندگی اقشار کمتربرخوردار و زوج‌های جوان در قالب تامین بخشی از جهیزیه، اهداء کفش و لباس و سایر لوازم ضروری از قبیل یخچال، بخاری، کولر از طریق کمک‌های مردمی و خیرین داوطلب هلال احمر جمع آوری و ۹۹هزار و ۴۲۸ نفر از آن بهره‌مند شده اند.
 
وی گفت: در بخش حامیان سلامت و با مشارکت ۲۷ مرکز درمانی،۲۸ داروخانه و ۲۰۳ نفر از پزشکان خیر به ۴۴هزار و ۴۲۵ نفر خدمات دارویی، درمانی به ارزش ۳۳ میلیارد و ۸۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال ارائه داده است.
 
وی افزود: این کمک‌ها در قالب طرح پنجره‌های امید و با رویکرد حفظ کرامت انسانی، فرهنگ صلح، نوعدوستی و ایجاد امید، برابری و صمیمیت در جامعه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • معلمان برای خدمت به علم، در امتداد نهضت امام صادق (ع) حرکت می‌کنند
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود