Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه اراک گفت: ۱۴ پروژه کانال‌کشی و ذخیره آب در مناطق روستایی اراک اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ پاسدار محمد مهجوری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه آب‌رسانی کشاورزی و ساخت کانال‌کشی در روستاهای بخش قره کهریز اراک اظهار داشت: در طول سال‌های انقلاب اسلامی، شاهد تلاش و مجاهدت و افتخارآفرینی جوانان انقلابی و با اخلاص در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم هستیم که در فواصل مختلف ازجمله دفاع مقدس، پیشرفت دانش و علم و امروز محرومیت‌زدایی دستاوردهای ارزشمند و بزرگی برای کشور داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جوانان با روحیه انقلابی و با کسب تجربه و حضور در میدان خدمت و آزمایش، خود را برای حضور در عرصه‌های بزرگتر و شکوفایی و اعتلای نظام و کشور آماده می‌کنند.

مهجوری تصریح کرد: امروزه شاهد هستیم بسیاری از جوانان با میل و رغبت قلبی، در مناطق محروم به صورت داوطلبانه و جهادی حاضر شده و به خدمت‌رسانی به مردم مشغول هستند که باید برای الگوسازی و معرفی این حرکت و اقدامات به سایر جوانان تلاش کرد.

فرمانده سپاه استان مرکزی: مهمترین رسالت امروز کشور تربیت شهید فهمیده‌ها است فرمانده سپاه استان مرکزی: 25 هزار جهادگر در قالب 300 گروه جهادی در استان مرکزی ساماندهی شدند فرمانده سپاه استان مرکزی: 270 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

فرمانده سپاه اراک با اشاره به دستاورد اردوهای جهادی گفت: اردوهای جهادی سبب از بین رفتن محرومیت، ایجاد اشتغال دوباره در روستاها می‌شود و به طور حتم جوانان به ویژه دانشجویان با حضور در این مناطق محروم از نزدیک نسبت به مشکلات و معضلات موجود در جامعه شناخت پیدا کرده و آشنا می‌شوند.

وی افزود: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در حوزه‌های مختلفی از جمله ساخت مسجد، خانه برای محرومان و نیازمندان، ایجاد منابع آب، توسعه بخش کشاورزی درحال اجرا توسط گروه های جهادی در مناطق محروم است که در این راستا، تاکنون 12 پروژه کانال‌کشی و ذخیره آب در مناطق روستایی به بهره برداری رسیده که 2 پروژه دیگر نیز در دست اجرا است.

مهجوری اضافه کرد: افزایش انگیزه معنوی از ظریق خدمت به مردم در روستاهای محروم یکی دیگر از اهداف مهم در اردوهای جهادی به شمار می‌رود که جوانان جهادگر در این اردوها برآن و افزایش معنویت و معارف دینی خود تلاش می‌کنند. 

انتهای پیام/711/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه استان مرکزی کانال کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند پیش از ظهر چهارشنبه در نشست بررسی و پیگیری بهبود وضعیت ساختمان های ناایمن اراک اظهار کرد: در شهر اراک ۱۰ ساختمان بشدت پرخطر و ناایمن شناسایی شدند که یکی از این موارد مسکونی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: به تازگی بهره برداران در هنگام ساخت و ساز شناسنامه ساختمان را نصب نمی کنند درحالی که جزء اصول اولیه بوده است.

خیرمند افزود: تنها نظارت بر ساختمان های ۳۰ سال قبل درست نیست و باید شهرداری اراک بر ساخت و سازهای سطح شهر نظارت کند.

پیگیری بهبود وضعیت ساختمان‌های ناایمن، دستور کار ویژه اداره کل استاندارد استان مرکزی

سرپرست معاونت ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان مرکزی نیز گفت: تصور اشتباهی که در خصوص ساختمان های ناایمن وجود دارد این است که تنها ساختمان‌های فرسوده، ناایمن هستند.

سید سعید شریفی با اشاره به ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، افزود: اداره کل استاندارد استان مرکزی با توجه به وظایف قانونی برخود، ورود به موضوع ساختمان های ناایمن شهر اراک را دستور کار ویژه قرار داده است.

وی ادامه داد: در خصوص بهبود وضعیت ساختمان های ناایمن، تعامل بین دستگاه‌های اجرایی موجب رفع مشکل خواهد شد.

کد خبر 6094018

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است