Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد مستضعفان همزمان با شیوع موج سوم کرونا مبلغ ۵ میلیارد تومان را برای حمایت از سالمندان، معلولان، بیماران تحت پوشش و همچنین کادر درمان آسایشگاه خیریه کهریزک، تخصیص داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ به دنبال شیوع موج سوم کرونا در کشور و فشار بیشتر به اقشار ضعیف جامعه، رئیس بنیاد مستضعفان همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و با هدف حمایت از سالمندان، معلولان و بیماران تحت پوشش آسایشگاه کهریزک، مبلغ 5 میلیارد تومان را به این موسسه اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این مبلغ به منظور تامین مایحتاج اولیه برای تهیه ماسک، گان، ملحفه و همچنین مواد شوینده و ضدعفونی کننده، در اختیار موسسه خیریه کهریزک قرار گرفت.

اختصاص این مبلغ به خیریه کهریزک و بیماران ام اس، معلولان و سالمندان این آسایشگاه در حالی است که پیش از این و در ابتدای شیوع کرونا در اواخر سال گذشته، بنیاد مستضعفان مبلغ 3 میلیارد تومان را به این موسسه خیریه اختصاص داده بود.

به گفته محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، این مبلغ با پیگیری رئیس بنیاد مستضعفان به این آسایشگاه اختصاص داده شده و بخشی از این مبلغ به مددکاران کهریزک پرداخت می شود که به صورت چهره به چهره به بیماران و سالمندان خدمت می کنند.

بر اساس دستور فتاح، 2 میلیارد تومان از این مبلغ به صورت کارت های خرید یک میلیون تومانی برای کارکنان این آسایشگاه و 3 میلیارد تومان دیگر به صورت نقدی به حساب موسسه خیریه کهریزک واریز شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرویز فتاح بنیاد مستضعفان آسایشگاه کهریزک کرونا میلیارد تومان خیریه کهریزک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدایی بایرن به بنیاد بکن‌باوئر: چک نیم میلیون یورویی!

به گزارش "ورزش سه"، این مبلغ از حراج پیراهن‌های ویژه با نوشته «ممنون فرانتس» که بازیکنان تیم در مسابقه مقابل هوفنهایم در چارچوب بوندسلیگا به افتخار قیصر فوتبال آلمان پوشیده بودند، فروش محصولات مرتبط با این اسطوره فقید و تعداد زیادی از اهدایی‌های طرفداران جمع‌آوری شده است.

یان کریستن درسدن، مدیر و مایکل دیه‌دریش، معاون مالی باشگاه، چک اهدایی را سه‌شنبه‌شب پیش از بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به هایدی، همسر بکن‌باوئر و جوئل، پسرش، اهدا کردند.

درسدن در مورد اهدای این مبلغ گفت:«پس از درگذشت فرانتس بکن‌باوئر گفتیم که می‌خواهیم کاری انجام دهیم. بسیار مفتخریم که امروز مبلغ ۵۰۰٬۰۰۰ یورو را به بنیاد فرانتس بکن‌باوئر اهدا کنیم. از همه کسانی که مشارکت داشتند، بسیار متشکریم. نیمه‌نهایی مقابل رئال مادرید یک زمان‌بندی فوق‌العاده برای اهدای آن است. استادیوم آلیانز آرنا پر است و همه‌ی ما اینجا فرانتس بکن‌باوئر را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

او نیز نمایش‌هایی تاریخی را مقابل باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید از خود نشان داد. با او به‌عنوان کاپیتان، بایرن مونیخ برای اولین بار در دقیقاً ۵۰ سال پیش جام باشگاه‌های اروپا را به دست آورد. فرانتس بکن‌باوئر همیشه در قلب همه‌ی ما خواهد بود.»

دیگر خبرها

  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • جایزه یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ استاد منتحب شاگردپرور
  • اهدایی بایرن به بنیاد بکن‌باوئر: چک نیم میلیون یورویی!
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی به ۸ گروه کالایی در سال ۱۴۰۳+ جزییات
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج