Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در مورد طرح استیضاح فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجلس گفت: دولت همیشه حق مجلس شورای اسلامی را به رسمیت شناخته است.

وی ادامه داد: طرح سوال، تحقیق و تفحص و استیضاح حق مجلس است بنابر این آنچه در مورد سوال و استیضاح اتفاق می‌افتد، چیز عجیبی نیست و یکی از کارکردهای مجلس، همین موضوعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آنچه مهم خواهد بود این است که این حق چه زمانی استفاده می‌شود. الان ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با آمریکا هستیم. آمریکایی‌ها هم یکی از جاهایی که هدف قرار دادند بحث اقتصاد کشور است.

امیری تصریح کرد: در چنین شرایطی آیا استیضاح وزیر اقتصاد واقعاً به مصلحت است؟ این موردی است که از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است. پیش بینی خودم این است که نمایندگان مجلس حتماً این موضوع را مدنظر قرار می‌دهند و با لحاظ شرایطی که الان وجود دارد این مطلوب را رسیدگی می‌کنند.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر اقتصاد آماده است که در خصوص مواردی که نمایندگان سوال و ابهام دارند در کمیسیون‌ها و صحن مجلس حضور یابد و به سوالات آنان پاسخ خواهد داد و امیدواریم که این استیضاح حل و فصل شود.

منبع: الف

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر