Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - پانای گفت: «من می‌خواهم که کاری کنیم که به جای اینکه افراد، چه برای یادگیری، چه آموزش، و چه کار، یا کارهای خالقانه، به ویندوز نیاز داشته باشند و بدانند که نیازمند آن هستند، به حسی از عشق به آن و خواستنش برسند». نشانه‌ها گویای نوسازی عمده‌ای در رابط کاربری سیستم عامل ویندوز 10 در نیمه دوم سال 2021 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که این نوطراحی UI با یک نام رمز Sun Valley انجام خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از سایت اسلش‌گیر، این مجموعه از تغییرات تا حدود زیادی می‌تواند شیوه استفاده شما از ویندوزتان را تغییر دهد.
گفته می‌شود که هدف این تغییرات «نیرو بخشیدن مجدد» و مدرنسازی تجربه دسکتاپ ویندوز است.
 
آنگونه که وبسایت ویندوز سنترال گزارش کرده است، مجموعه تغییرات بزرگ بعدی سطح بالای مایکروسافت در سال 2021 ارائه خواهد شد.
این تغییرات می‌توانند بر سیستم‌هایی مانند مدیریت فایل (File Explorer)، مرکز عملیات (Action Center) و از همه مهم‌تر منوی شروع (Start menu) تاثیر بگذارند. ظاهرا قرار است  این المان‌ها شاهد «نوطراحی مدرن، بهبود انیمیشن‌ها، و قابلیت‌های جدید» باشند.
  


این هفته گزارش شد که زمان‌بندی Cobalt ویندوز 10، که قبلا خبر آن درز کرده بود، دربرگیرنده نوطراحی Sun Valley خواهد بود. منابع خبری گفته‌اند که پانوس پانای مدیر ارشد محصولات این شرکت پیشبرد این پروژه را در نقش راهبر واحد «دستگاه‌ها و تجربیات ویندوز» بر عهده خواهد داشت.
 
وقتی مایکروسافت ویندوز 8 را معرفی کرد، و کاربران را از ویندوز 7 به ویندوز 8 سوق داد، این تغییر یک شوک بود. انتقال از ویندوز 10 به Sun Valley شوک‌برانگیز نخواهد بود چرا که قرار است به صورت تدریجی برای عموم قابل دسترسی شود.
 
ویندوز سنترال خاطرنشان کرده است که این آپدیت احتمالا بخشی از حرکتی خواهد بود که پانای در جلسه‌ای در Microsoft Ignite در سپتامبر 2020 توضیح داده بود.
پانای گفت: «من می‌خواهم که کاری کنیم که به جای اینکه افراد، چه برای یادگیری، چه آموزش، و چه کار، یا کارهای خالقانه، به ویندوز نیاز داشته باشند و بدانند که نیازمند آن هستند، به حسی از عشق به آن و خواستنش برسند».
 
پانای گفت: «به کارشناسان ITمان که امروز صحبت‌های من را می‌شنوند می‌گویم: من می‌خواهم که شما به حسی برسید که انگار مشتریان می‌گویند "بعدی را به من بده! به من ویندوز بده! آن را به من بده!»
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ویندوز ۱۰ مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟

چلسیِ پوچتینو فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد و ایده‌های تاکتیکی سرمربی آرژانتینی در آخرین هفته‌های فصل نمایان می‌شوند. 

طرفداری | مارک کوکوریا در زمان حضور در برایتون یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر به شمار می‌رود. با این حال در استمفوردبریج وضعیت بسیار دشواری برای بازیکن اسپانیایی به وجود آمد. کیران گیل از دیلی میل به سراغ بررسی فرآیند «زنده شدن فوتبال کوکوریا» تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو رفته است. 

مارک کوکوریا، مدافع چپ چلسی که حالا به خط میانی منتقل شده است، نشان می‌دهد چرا پپ گواردیولا می‌خواست او را برای منچسترسیتی به خدمت بگیرد. چلسی جلوتر از منچسترسیتی، با پرداخت 7+55 میلیون پوند، مدافع اسپانیایی را به خدمت گرفت. کوکوریا در ابتدای فصل و پس از بازی مقابل ویمبلدون در لیگ کاپ، در حالی که شایعات انتقال به منچستریونایتد جدی شده بود، با سوت‌های اعتراضی هواداران چلسی در استمفوردبریج مواجه شد. اما حالا، با تغییرات تاکتیکی مائوریسیو پوچتینو برای رسیدن به سهمیه اروپا، او به بازیکنی کلیدی تبدیل شده است. زمانی که چلسی صاحب توپ است، کوکوریا در کنار مویسس کایسدو به خط میانی منتقل می‌شود، حرکتی که به کانر گلگر اجازه می‌دهد تا به سمت جلو و به پست شماره 10 که به آن عادت کرده است، هجوم ببرد. حضور گلگر به کول پالمر اجازه می‌دهد تا آزادانه حرکت کند، جایی که معمولا در سمت راست بهترین عملکرد را داشته است.

هیت مپ مارک کوکوریا در بازی به عنوان مدافع چپ

این یک تغییر تاکتیکی جدید از پوچتینو است، در حالی که کوکوریا پیش از این در بازی‌های لیگ برتر بیشتر به عنوان یک بازیکن کناریِ معمولی به میدان می‌رفت. منابع داخلی می‌گویند این تغییری است که سرمربی آبی‌ها برای مدت‌ها به آن فکر می‌کرد و حتی آن را در جلسات تمرینی 11 به 11 در کوبهام تمرین می‌کرد، اما در بازی مقابل استون ویلا پوچتینو تصمیم گرفت به طور جدی آن را آزمایش کند. با درخشش کوکوریا، چلسی شکست 2-0 را به تساوی 2-2 تبدیل کرد. 

تغییر بازی مارک کوکوریا با تغییرات تاکتیکی پوچتینو

ما پیش از این هم شاهد بوده‌ایم که سرمربیان چلسی در اواسط فصل تغییرات تاکتیکی ایجاد کنند، به خصوص آنتونیو کونته و سیستم 3-4-3 او پس از بازی مقابل آرسنال که منجر به قهرمانی چلسی شد. چه او را دوست داشته باشید یا نه، پوچتینو باید برای این تغییر تاکتیکی که به باشگاه فرصت یک پایان قدرتمندانه در فصل را داده است، مورد ستایش قرار گیرد. چلسی پس از تساوی مقابل استون ویلا، مقابل تاتنهام و وست‌هم به برتری رسیده است. آن‌ها در ادامه به مصاف ناتینگهام فارست می‌روند تا امیدهای کسب سهمیه لیگ اروپا را زنده نگه دارند.

 

جدول لیگ برتر در فصل 2024 که پیشرفت چلسی را نشان می‌دهد

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • استارتاپ‌های اسپانیایی از مایکروسافت شکایت کردند
  • هوش مصنوعی رقیب گوگل و اوپن ای آی در راه است
  • آخرین آپدیت امنیتی ویندوز ممکن است VPN را مختل کند
  • مایکروسافت نسبت به حمله «جریان کثیف» که اپ‌های اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد هشدار داد
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند
  • هشدار مایکروسافت به اندرویدی‌ها
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • اندرویدی‌ها از وجود این فایل مخرب بی‌خبر هستند
  • فیلم/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور