Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار همدان گفت: کلیه کسبه و اصناف در ۱۰ شهرستان به مدت یک ماه تا ساعت ۱۸ فعالیت کنند و بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کسی که قانون را رعایت نکند به مراجع قضایی معرفی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان همدان  با بیان اینکه رعایت پروتکل‌ها یک الزام قانونی است و کسانی که رعایت نکنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، اظهار داشت: کلیه کسبه و اصناف در 10 شهرستان به مدت یک ماه تا ساعت 18 فعالیت کنند و بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کسی که قانون را رعایت نکند به مراجع قضایی معرفی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اصنافی که در تامین مایحتاج مردم فعالیت دارند از این قانون استثنا می‌شوند، افزود: سازمان صمت و اصناف موظف هستند که این طرح را به صورت کامل اجرا کنند و هیچگونه کوتاهی در عدم اجرای مصوبات نیز پذیرفتنی نیست.

استاندار همدان دورهمی‌های خانوادگی را یکی از علت‌های اصلی ابتلا به کرونا دانست و عنوان کرد:  لازم است مردم بیش از گذشته نسبت به رعایت اصول بهداشتی توجه کنند.

کمک 5 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به آسایشگاه کهریزک همزمان با موج سوم کرونامحدودیت‌های 30 روزه برای برخی مشاغل 4 شهرستان بزرگ استان سمنان؛ روند بستری ناشی از کرونا در استان افزایشی استبیماران کرونایی فاقد دفترچه، یک روزه صاحب دفترچه بیمه سلامت می‌‌شوند

 

وی با اعلام اینکه در همه شهرهای استان محدودیت‌های ترافیکی و رفت و آمد اجرا شود، بیان کرد:  این محدودیت‌ها در شهر همدان  و در منطقه گنج‌نامه ، بلوار و پارک‌ها نیز اجرایی می‌شود.

شاهرخی با تاکید براینکه کسانی که سبب برگزاری تجمع‌ها هستند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، تصریح کرد: برگزاری هرگونه مراسم عروسی، عزا و همایش‌ها و مسابقات ورزشی ممنوع است.

انتهای پیام/742/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراجع قضایی معرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو

ایسنا/همدان ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در حالی امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد که استان همدان حضوری پرقدرت در این نمایشگاه دارد.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های داخلی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی برپا شده است.

استان همدان در این دوره از برگزاری نمایشگاه اکسپو با سه محور برنامه‌ریزی شده در حوزه سرمایه‌گذاری، محصولات صادراتی و زنجیره ارزش حضور پیدا کرده که در همین راستا ۲۵۰ محصول متنوع از ۵۰ شرکت امسال در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قالب اطلس سرمایه‌گذاری استان نیز به منظور انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای تجاری سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نیز معرفی شده‌اند.

همچنین سفال و کشمش به عنوان دو زنجیره ارزش اصلی و چرم، سنگ‌های قیمتی، پوشاک و گیاهان دارویی نیز به عنوان زنجیره توسعه استان در این نمایشگاه مطرح هستند.

به گزارش ایسنا، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو