Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، برنامه گفت و گوی هفته در راستای برگزاری سلسله برنامه‌های گفت و گو بر محور تحول، با هدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش‌وپرورش و سایر دستگاه‌ها به‌صورت هفتگی برگزار و به‌صورت زنده از طریق شبکه شاد (اپلیکشن رسمی وزارت آموزش‌وپرورش جهت آموزش مجازی) پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه آموزش‌وپرورش میزبان سعید نمکی وزیر بهداشت با عنوان "مهمان ویژه" است.

بر اساس این گزارش؛ این نشست مجازی با مدیریت وزیر آموزش‌وپرورش و با حضور اعضای شورای معاونان در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار و علاوه بر ۳۱ مدیرکل آموزش‌وپرورش استانی، روسای ۷۶۰ منطقه آموزش‌وپرورش سراسر کشور به‌طور مستقیم شاهد این برنامه از طریق بستر شبکه شاد خواهند بود.

اولین برنامه گفت و گوی هفته با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، دومین برنامه با شرکت رضا اردکانیان وزیر نیرو و سومین برنامه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد.

چهارمین برنامه گفت و گوی هفته هم با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، پنجمین برنامه با شرکت جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، ششمین برنامه با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس‌جمهور و هفتمین برنامه با شرکت سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور برپا شد.

هشتمین برنامه گفت و گوی هفته نیز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هفته گذشته هم نهمین برنامه گفت و گو با شرکت علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

برچسب‌ها مدارس سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ شبکه آموزشی شاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مدارس سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور برنامه گفت و گوی هفته آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر اهمیت و ضرورت تلاش برای توسعه اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس تاکید کرد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ اردیبهشت‌ماه در کمیته استانی بهداشت، تغذیه و ایمنی که با همراهی مسئولان بهداشت سازمان آموزش و پرورش فارس برگزار شد، تلاش برای تامین سلامت دانش‌آموزان را یک ضرورت خواند که در این زمینه والدین و معلمان، نقش بسیار مهمی دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فعالیت در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری، نیز مواردی مطرح کرد و راهکارهایی در خصوص همکاری مشترک دو مجموعه در این زمینه ارائه داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست، ضمن بیان توضیحاتی درباره وظایف مشترک مجموعه سلامت با سازمان آموزش و پرورش، از مسئولان مدارس خواست تا در این راستا با مجموعه سلامت همکاری بیشتری داشته و بر مصرف مکمل‌های توزیع شده در مدارس نظارت کنند.

عباس رضائیان‌زاده ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش‌های سلامت‌محور مسئولان آموزش و پرورش استان در مدارس، مطالبی درباره پیگیری برای مشارکت خیرین تامین سلامت فارس در تامین مکمل در مدارس؛ مدیریت سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد؛ اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف بهداشت دهان و دندان؛ پایش و غربالگری سلامت دانش‌آموزان و تلاش برای اجرای قوانین جوانی جمعیت و فرزندآوری عنوان کرد.

محمدرضا کریمی، معاون فنی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش مجموعه سلامت استان و سازمان آموزش و پرورش در راستای سلامت دانش‌آموزان درباره موضوعاتی نظیر چاقی و لاغری دانش‌آموزان؛ عوارض کم تحرکی و تغذیه نامناسب دانش‌آموزان؛ اجرای برنامه بهبود تغذیه و توزیع مکمل یاری آهن و ویتامین D در مدارس؛ ثبت مشخصات دانش‌آموزان در سامانه «سیب» در زمینه دریافت مکمل یاری و چالش‌های تأمین اعتبارات مالی برای تأمین مکمل دانش‌آموزان در مدارس، مطالبی عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند