Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی بیست و یکمین دوره لیگ برتر والیبال نشسته مردان فردا در فدراسیون برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در صورت مساعد بودن شرایط جامعه نسبت به شیوع ویروس کرونا، بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان‌ (جام ایثار) در سال جاری برگزار خواهد شد.

بر همین اساس جلسه قرعه‌کشی مسابقات فردا (یکشنبه ۱۸ آبان ماه) با حضور مدیر ورزشی فدراسیون، رئیس سازمان لیگ، مسئولین انجمن، نمایندگان تام الاختیار تیم ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان باشگاه ها باید تسویه حساب سال گذشته با بازیکنان، کادرفنی و انجمن والیبال و نیز ارائه قراردادهای بازیکنان و عوامل فنی، جهت ثبت در فدراسیون و صدور کارت شناسایی (آیدی کارت) را به همراه خود داشته باشند.

پیش از آغاز این رقابت ها، در نقل و انتقالات صورت گرفته در کادر فنی باشگاه ها، در فصل جدید هادی رضایی هدایت تیم مس شهر بابک را بر عهده دارد و محمدرضا رحیمی نیز به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ذوب آهن خواهد نشست. همچنین فرید صائبی سرمربی تیم شهرداری ورامین شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد