Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به وضعیت شیوع کرونا ویروس گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی جزو حقوق شهروندی است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان شادگان که با حضور نماینده مردم شادگان، رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان و جمعی از مسوولان شهری در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شادگان برگزار شد، با بیان اینکه این شهرستان مشکلات و کمبودهای بسیاری در حوزه بهداشت و درمان دارد، اظهار کرد: لازم است مسوولان دانشکده علوم پزشکی آبادان توجه بیشتری به این مشکلات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ارتقای سطح رضایت مندی مردم از خدمات درمانی در سطح بیمارستان شهرستان شادگان از انتظارات و خواسته های به حق عموم مردم از متولیان امر سلامت و مدیریت دانشکده علوم پزشکی آبادان است.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: رسیدگی و ارایه خدمات بهینه به بیماران و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع مشکلات درمانی آنها باید در اولویت کار مسوولان و پزشکان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان این شهرستان قرار گیرد.

صبری پور بیان کرد: برای حفاظت مردم در برابر بیماری هیچ راهی جز رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیری نداریم، اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا باید تشدید شود و مردم، ادارت و نهادها باید در این زمینه بسیار جدی عمل کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان خطاب به متولیان نظارت بر اصناف و بازاریان این شهرستان تاکید کرد: نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید به صورت مستمر و جدی صورت گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانداری شادگان برنا خوزستان کرونا ویروس ستاد مقابله با کرونا تشدید نظارت ها رعایت دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده گفت: تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار که در سفر رئیس جمهوری به شادگان مصوب شد، می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی افزود: هم افزایی که بین شورای اداری و دکتر خنفری منتخب مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی که الحق و الانصاف در مدت یکماهه پیگیری‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان و استانی و کشوری انجام دادند شایسته تقدیر است.

صالح زاده به ریل گذاری شهرستان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان بصورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

فرماندار شادگان با اشاره به اتفاقات خوب و مهم شهرستان در سال ۱۴۰۲، اضافه کرد: در اوایل سال گذشته سفر رئیس جمهور به شهرستان انجام شد که بعضی از موضوعات مهم و از دغدغه‌های مردم شهرستان بود که با ریاست جمهور مطرح شد.

صالح زاده می‌گوید: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که میطلبد دکتر خنفری پیگیر این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی باشند تا بزودی قابلیت اجرا خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و... به بهره برداری رسیده بود، گفت: از مهمترین پروژه‌های بجا مانده تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود الحمدلله با دستور آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور افتتاح شد.

وی هم افزایی شورای اداری و منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی را حائز اهمیت دانست و خواستار ایجاد یک ساختار ارتباطی مسئولین ادارات با نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی شد.

صالح زاده افزود: با یک ساختار ارتباطی بین دفتر نماینده با فرمانداری و مجموعه مدیران ادارات شهرستان برای پیگیری مشکلات شهرستان با استفاده از ظرفیت دکتر خنفری ایجاد شود.

خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان مردم دار باشند و لازم است با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات بصورت همفکری و تیمی انجام شود، افزود: ادارات باید مصوبات را بجد تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

خنفری ادامه داد: به امید خدا مشکلات مردم را به حداقل برسانیم و این منوط به عملکرد مسئولین است که رضایت بخش باشد.

دیگر خبرها

  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان