Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تلویزیونی «بچه‌محل»، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری پژوهشگر دینی و استاد دانشگاه از حضور یک شخصیت روحانی در مجموعه «بچه‌محل» تقدیر کرد.

وی نوشت: «حضور طبیعی یک روحانی در بافت داستانی و متن برنامه «بچه محل» شبکه دوم سیما، طراحی و تدبیری هوشمند و حرفه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جای سخنرانی و موعظه مستقیم حالا یک روحانی در کنار بقیه بازیگران مجموعه نقش‌هایی را بازی می‌کند تا مکمل سایر نقش‌ها برای انتقال پیام باشد.

این کار ارزشمند و اثرگذار مخصوصاً برای تثبیت نقش اجتماعی و ملموس روحانیت در فضای زندگی روزمره بسیار ارزشمند است. هرچند این تجربه همچنان جای نقد دارد، اما همین قدم‌های ابتدایی و فداکاری حجت‌الاسلام محمدی قابل تقدیر است و باید امیدوار بود که سیما بعد از سالها به اشتباه خود پی برده و به جای محدود کردن تصویر روحانیت در خطبه نماز جمعه و سخنرانی‌های مذهبی، قدمی برای نمایش زندگی و روابط عادی روحانیت با مردم برداشته است.»

کد خبر 5065405 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: عمو پورنگ داریوش فرضیایی شبکه دو سیما فیلم کوتاه تئاتر ایران برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور هنر ایران در جهان ویروس کرونا فیلم سینمایی موسیقی ایرانی توهین به پیامبر شبکه پنج سیما سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران رادیو نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند