Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:52:47 GMT

ماجرای کد QFS در برگه‌های رای آمریکا چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۹۳۶۸

ماجرای کد QFS در برگه‌های رای آمریکا چیست؟

‍‍‍‍‍‍

 

به گزارش «تابناک»، یکی از چهره‌های مشهور در حوزه مسائل امنیتی آمریکا که سابقه فعالیت در رده‌های بالای وزارت امور خارجه هم را دارد، مدعی شد دولت ترامپ با پیش بینی احتمال تقلب در انتخابات به شکل پنهانی عملیاتی گسترده را برای به دام انداختن دموکرات‌ها ترتیب داده است.

دکتر «Steve Pieczenik»؛ نویسنده، روانپزشک و از مقام‌های سابق در دولت‌های «هنری کسینجر»، «رونالد ریگان» و «جرج بوش» پدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طی مصاحبه‌ای جنجالی با «Owen Shroyer» از سایت «Infowars» مدعی شد دونالد ترامپ از فناوری بلاکچین برای رو کردن دست دموکرات‌ها بهره برده است. به گفته Pieczenik آنها بدین منظور تمامی برگه‌های رای را مخفیانه رمزنگاری کرده‌اند: «برخلاف آنچه دیگران می‌گویند این انتخابات یک عملیات کمین بود. ما با استفاده از کد رمزنگاری بلاکچین QFS همه برگه‌های رای را علامت گذاری کرده‌ایم. در واقع حالا به خوبی می‌دانیم هر برگه رای کجاست، کجا رفته و در اختیار چه کسی است.»

وی همچنین مدعی است که دونالد ترامپ در چند روز اخیر خود را از کانون رسانه‌ها دور کرده تا به دولت در سایه اجازه دهد از نظر سیاسی گور خودش را بکند. به گفته Pieczenik آنها بر اساس تعالیم «سون تزو»، نویسنده چینی کتاب «هنر رزم» خود را عقب کشیده و به دشمن یا همان دموکرات‌ها اجازه داده‌اند تا هر اشتباهی که می‌خواهند انجام دهند اما در لحظه نهایی ضربه را به آنها وارد کرده‌اند؛ به عبارت دیگر تقلب دموکرات‌ها در انتخابات کاملا مورد انتظار آنها بوده اما برای رو کردن ماشین فساد بایدن و همکارانش یک عملیات کمین وسیع ترتیب داده‌اند.

هنوز مشخص نیست این ادعای جنجالی تا چه حد صحت دارد اما فایلی در سایت «آژانس امنیت زیرساخت‌ها و امنیت سایبری» ایالات متحده بارگزاری شده که تاکید می‌کند اغلب برگه‌های رای دارای کدهایی با سبک اختصاصی نظیر علائم زمانبندی، کانال‌های کد یا QR هستند. در بخش دیگری از این فایل نیز به نشانه‌گذاری برگه‌های رای با علائم خاصی اشاره شده که صحت آنها را تایید می‌کند. با این حال در فایل مذکور به صورت مشخص به استفاده از فناوری بلاکچین اشاره نشده و از اینرو مشخص نیست ادعاهای Steve Pieczenik تا چه حد صحت دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

کلیدواژه: دونالد ترامپ رأی الکترال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ کد QFS دونالد ترامپ رأی الکترال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| چرا ماجرای نیکا شاکرمی برای بی‌بی‌سی مهم است؟

مهدی کشت‌دار، مدیرعامل خبرگزاری میزان  در توییتی به دلایل اهمیت ماجرای نیکا شاکرمی برای شبکه‌های معاند پرداخت و نوشت: از آرمیتا عباسی برایشان آبی گرم نشد اما پرونده نیکا شاکرمی برایشان اهمیت بسیاری دارد...

دیگر خبرها

  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • حل مشکل املای دانش‌آموزان با طرح بازی و ورزش معلم سمنانی
  • ماجرای حمله پوتین به بزرگترین ایالت بکر آمریکا!
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • عکس| چرا ماجرای نیکا شاکرمی برای بی‌بی‌سی مهم است؟
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل