Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:01:45 GMT

به جای خط حمله، پرسپولیس نگران خط دفاع باشد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۹۷۴۹

به جای خط حمله، پرسپولیس نگران خط دفاع باشد

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی از فصل جدید به مصاف تیم سایپا رفت و مقابل میزبان خود به تساوی بدون گل رضایت داد تا ۲ امتیاز را در همین هفته اول از دست بدهد. بعد از انجام این بازی، کارشناسی های متفاوتی از نحوه بازی سرخپوشان تهرانی صورت گرفت. اگر کسی بازی را ندیده باشد احتمالا به این نتیجه می رسد که خط حمله عملکرد خوبی نداشته که تیم گلی نزده و در سوی مقابل خط دفاع کارش را به خوبی انجام داده که جلوی نام حریف، عدد صفر باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در حقیقت باید گفت اوضاع به این ترتیب نبود.

یکی از بهانه‌هایی که مربیان ایرانی بعد از نمایش ضعیف در هفته های نخست می آورند این است که بازیکنانشان در دوران بدنسازی بوده اند و امکان انجام بازی تماشاگر پسندانه وجود نداشته است. اما در بازی پرسپولیس مقابل سایپا دیدیم که شاگردان گل محمدی توانستند در ۹۰ دقیقه موقعیت های متعددی را روی دروازه حریف خلق کنند و اگر درخشش محمدحسین اکبرمنادی نبود شاید بازی با چند گل به سود سفیدپوشان به اتمام می رسید.

عملکرد فاز هجومی پرسپولیس به عنوان بازی نخست قابل قبول بود و البته آشنایی بازیکنان با یکدیگر یکی از همین عوامل بود. تیم از راه‌های مختلف به دروازه حریف می رسید. ارسال از کناره ها، شوت از راه دور، حرکت به عمق دفاع روش هایی بود که پرسپولیس سعی داشت به تیم حریف ضربه بزند و چند بار تا آستانه فتح دروازه هم پیش رفتند اما بی‌دقتی، بدشانسی و درخشش دروازه‌بان سایپا مانع از این اتفاق شد. به عبارتی دیگر باید گفت حتی با وجود نبود عیسی آل کثیر هم نباید نگرانی بسیار زیادی درباره ایجاد موقعیت روی دروازه حریف وجود داشته باشد.

تیم یحیی مقابل یکی از دفاعی ترین و جوان ترین تیم های لیگ توانست چند فرصت خوب را خلق کند. مهدی عبدی هم به عنوان بازیکن جانشین عیسی، به خوبی در موقعیت گلزنی قرار می گرفت و اگر کمی خوش شانس بود به گل هم می‌رسید.

اما در خط دفاعی اوضاع چندان نباید قابل اطمینان باشد. سایپا برنامه ویژه‌ای برای حمله و فشار روی دروازه پرسپولیس نداشت اما روی ضدحمله‌ها و یا در حملات جسته و گریخته‌ای که روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند به راحتی به دروازه حامد لک می‌رسیدند.

سیدجلال حسینی جای شجاع خلیل زاده را پر کرده بود اما چند بار روی فرارهای مجید علیاری و حسین کامیاب جاماند و در کورس ها بازنده بود. او در ۳۸ سالگی آسیب پذیرتر شده و به نظر می‌رسد پر کردن جای شجاع خصوصا در بازی های سنگین‌تر برای او دردسر ساز باشد.

از طرفی کنعانی زادگان هم آمادگی همیشگی را نداشت. او یک بار نزدیک بود دروازه خودی را باز کند و یک بار هم در نیمه دوم به راحتی از مهاجم تازه وارد حریف دریبل خورد و عکس العمل عالی لک مانع از گلزنی حریف شد. باید دید یحیی برای خط دفاع خود در بازی‌های آتی چه برنامه‌هایی را تدارک می‌بیند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی مهدی عبدی حامد لک عیسی آل کثیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی مهدی عبدی حامد لک عیسی آل کثیر باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی مهدی عبدی حامد لک عیسی آل کثیر اخبار کنکور روی دروازه خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!

ارونوف دقیقه 6 بازی مقابل نساجی گل اول پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد

طرفداری | پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر و در قائمشهر مازندران به مصاف نساجی رفته است.

اوستون ارونوف برای بازی با نساجی دو بار خیال سرخ ها را راحت کرده است. مرتبه اول آنجایی بود که ترکیب پرسپولیس آمد و این بازیکن تاثیرگذار در ترکیب آغازین بازی حضور داشت. از آنجا که گفته شده بود ارونوف سرما خورده است، هواداران پرسپولیس نگرانی هایی بابت حضور این بازیکن در این دیدار حساس داشتند.

مرتبه دوم آنجایی بود که دقیقه 7 بازی مقابل نساجی توپ پشت محوطه به ارونوف رسید و این بازیکن با یک ضربه پرقدرت گل اول بازی را به ثمر رساند.

البته که در این صحنه، عملکرد ضعیف لوان پولی نیز مزید بر علت شد و دروازه بان نساجی به شکلی آماتور این گل را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • سینا اسدبیگی در نقش تونی کروس برای پرسپولیس
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد