Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علی عظیمی رئیس اداره امورقرآنی اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اوقاف امسال در دو بخش خواهران و برادران در روز‌های ۱۸ و ۲۱ آبانماه برگزار می‌شود.

عظیمی با اشاره به اینکه این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد افزود: بخش خواهران فردا یکشنبه ۱۸ آبان ماه در اداره کل اوقاف استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته عظیمی از بین شرکت کنندگان مراحل قبل، در رشته‌های حفظ ۲۰ جز مرضیه سهرابی، حفظ کل مهناز مومنی، ترتیل انسیه حاج یوسفی و در رشته قرائت تحقیق زهرا کریم خان زند به مرحله کشوری راه یافته اند.

وی در ادمه افزود: مسابقات در بخش خواهران به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود و پس از تلاوت قرآن کریم توسط چهار شرکت کننده، هیئت داوران در تهران، به داوری می‌پردازند.

رئیس اداره امورقرآنی اوقاف و امورخیریه استان گفت: چهارشنبه ۲۱ آبان ماه هم مسابقات در بخش برادران در رشته‌های حفظ ۲۰ جز، حفظ کل، ترتیل، اذان و قرائت و تحقیق در محل صداوسیمای مرکز استان برگزار خواهد شد.

عظیمی اضافه کرد: داوری بخش برادرن به صورت زنده انجام خواهد شد و همچنین تلاوت این افراد ضبط و از هشتم تا پانزدهم آذرماه از طریق شبکه قرآن پخش خواهد شد.

او افزود: در بخش برادران در رشته حفظ ۲۰ جز محمد جواد محجوب، حفظ کل سعید علی اکبری، قرائت ترتیل مهدی جوزی، اذان علی غلامی و در رشته قرائت تحقیق علی غلامی و سید مصطفی حسینی به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته عظیمی نظارت بر مسابقات در بخش خواهران توسط ناظر تعیین شده انجام می‌شود و در بخش برادران نیز توسط ناظر فنی که از تهران به استان‌ها اعزام شده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا بخش خواهران خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن