Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری فردی شرور که اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی با سلاح گرم و تخریب شیشه های یک واحد صنفی قهوه خانه و شیشه خودروها در حوالی محله یافت اباد تهران کرده بود خبر داد.

 سرهنگ "سعید راستی" در تشریح  این خبر گفت: این فرد در هفته گذشته در حالتی غیرعادی ضمن عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح گرم، اقدام به ایجاد درگیری و تخریب یک قهوه خانه کرده وپس از آن نیز اقدام به شکستن شیشه و خسارت به خودروها با استفاده از شی نوک تیز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اطلاع ماموران از وقوع این حادثه و اعزام به محل مورد نظر، در تحقیقات دریافتند که متهم مورد نظرش شیشه ‌های یک واحد صنفی قهوه خانه و تعداد 5 دستگاه خودرو را از ناحیه شیشه های جلو و بغل تخریب و بلافاصه از فرصت استفاده نموده و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی، روز گذشته شانزدهم آبان ماه، مخفیگاه متهم در حوالی نازی آباد شناسایی و مأموران موفق شدند طی یک عملیات پلیسی و در حالی که متهم اقدام به فرار کرده بود با شلیک چند تیر هوائی وی را دستگیرکردند و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت،با اشاره به اینکه کارشناسان میزان خسارات وارده به واحد صنفی و خودروهای تخریب شده را حدود 500 میلیون ریال براورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم از اراذل‌‌ و اوباش سطح یک ودارای سوابق شرارتی متعدد است که در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

وی بیان داشت: این فرد شرور پس از انجام تحقیقات تخصصی و اعتراف به ارتکاب جرم، با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق با قرار صادره روانه زندان شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت سعید راستی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حاکی از آن بود که یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه‌ای مراجعه و پس از شکستن در انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و با موتورسیکلت از محل متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند. همچنین در جریان رسیدگی به این پرونده چندین پرونده مشابه نیز به پلیس واصل شد که با بررسی مستندات مشخص شد تمامی سرقت‌ها از سوی همین فرد انجام شده و متهم به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از کشف این سرنخ در پرونده، کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های پلیسی مخفیگاه متهم را نیز در شرق تهران مورد شناسایی قرار دادند و در همین راستا نیز اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم این فرد را با اجرای یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن مقادیر اموال مسروقه از این محل کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت از انباری خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده گفت: متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6093504

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس