Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا نجفی جانباز شیمیایی دروان دفاع مقدس و نماینده مردم تهران در مجلس دهم روز جمعه -شانزدهم آبان ماه- به دلیل عارضه قلبی در ۵۱ سالگی درگذشت. به همین منظور احزاب و شخصیت‌های سیاسی در پیام‌هایی درگذشت نجفی را تسلیت گفتند.  

آرمانخواه،  ‌دلسوز، پاکدست و صادق

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در پی درگذشت نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: روح شیدا و ‌جستجوگر برادر عزیزم محمدرضا نجفی پس از سال‌ها رنج جانبازی از زمان دانشجویی به یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی را از سه دهه پیش از ایام فعالیت‌های دانشجویی دانشگاه امیرکبیر می‌شناختم ‌از رزمندگان و جانبازان جنگ و دفاع مقدس که آرمانخواهی ‌دانشجویی و ‌دلسوزی، پاکدستی و ‌صداقت از خصایص بارز او بود.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: هنگامی که نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون صنایع در مجلس شد این روحیات ناب را فراموش نکرد و دوندگی در راه دغدغه‌های مردم را با هیچ چیز معاوضه نکرد بگونه‌ای که تحقیق و تفحص او از صنعت خودرو ماندگار شد.

فراهانی افزود: آخرین بار دوهفته پیش که سخت گرفتار کرونا بودم ‌و دلسوزانه برای احوالپرسی تماس گرفته بود با حالی نزار و ضعف مفرط پرسیدم محمدرضا کجایی؟ برای اینکه روحیه‌ام را عوض کند به شوخی گفت: بعد از مجلس در خدمت خانواده «شهردار زنجان» شده ‌و گلایه کرد که چرا بازدید نظارتی از شهرداری زنجان نمی‌روم!

وی عنوان کرد: در عین تخصص و پختگی مدیری پاک باخته و آزاد و رها از رذایل مادی و حقیقتا شهیدی زنده بود که آثار زخم‌های جنگ بر جسم و جانش مدام‌ آزارش می‌داد و عاقبت نیز بر اثر عارضه قلبی ناشی از جنگ به یاران شهیدش پیوست.

از یادگاران پرافتخار دوران دفاع مقدس

محمدرضا عارف به مناسبت درگذشت نماینده مجلس دهم در پیام تسلیتی تصریح کرد: فقدان برادری عزیز، همکاری پرتلاش و متعهد محمدرضا نجفی که در دوران همکاری با وی در مجلس دهم و فراکسیون امید برای من مشاوری امین و راهنمایی ارزشمند بود را، به خانواده وی تسلیت می‌گویم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مرحوم محمدرضا نجفی از اوان جوانی با حضور موثر در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و جبهه‌های دفاع مقدس زبانزد همگان بود و تلاش‌های وصف‌ناپذیری را انجام داد. تعهد بالای و استعداد وصف‌ناپذیرش، رمز موفقیت چشمگیر او در این صحنه‌ها بود.

وی اظهار داشت: یاد و خاطره  نجفی که از یادگاران پرافتخار دوران دفاع مقدس بود همواره در اذهان دوستداران و همکاران وی باقی خواهد ماند و قطعا او الگویی برای نوجوانان و جوانانی است که دل در گروی پیشرفت و تعالی کشور دارند.

تخصص، شرافت، پرکاری و پایبندی بر عهد

علی شکوری‌راد در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: خبر تأسفبار درگذشت ناگهانی شادروان محمدرضا نجفی جانباز غیور جنگ تحمیلی و نماینده مردم شریف تهران در دوره پیشین مجلس شورای اسلامی موجب تأثر و اندوهی عمیق شد.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی افزود: تخصص، شرافت، پرکاری و پایبندی بر عهد او مثال زدنی بود و فقدان گوهر وجود او ضایعه‌ای جبران ناپذیر در این بازار مکاره سیاست و مدیریت است که در آن خزف‌ها بازار لعل را شکسته و می‌شکنند.

وی تصریح کرد: این مصیبت اندوهبار را به خانواده، بستگان و علاقمندان آن فقید سعید تسلیت گفته و برای آنها از درگاه خداوند متعال صبر و اجر مسألت دارم و هم از آن رفیقِ جلیل می‌خواهم که پذیرای این عزیز درگذشته بر خوان کرم خود باشد و او را از رحمت و مغفرت واسعه خود سیراب گرداند.

جانباز غیور جنگ تحمیلی

فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در پی درگذشت نماینده سابق مردم تهران در مجلس در پیام تسلیتی عنوان کرد: خبر درگذشت ناگهانی شادروان محمدرضا نجفی جانباز غیور جنگ تحمیلی و نماینده مردم شریف تهران در دوره پیشین مجلس شورای اسلامی موجب تأثر و اندوهی عمیق شد. تخصص، شرافت، پرکاری و پایبندی بر عهد او مثال زدنی بود و فقدان وجودش ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است.

وی افزود: این مصیبت اندوهبار را به خانواده، بستگان و علاقمندان آن فقید سعید تسلیت گفته و برای آنها از درگاه خداوند متعال صبر و اجر مسألت دارم و از محضر خداوند قادر یکتا می‌خواهم که در خوان کرم خویش روح پر فتوح وی را موردرحمت و مغفرت خود قرار دهد.

متانت، مسئولیت‌پذیری، فسادستیزی و مشارکت جدی در انجام وظایف نمایندگی

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری در پیامی ضمن تسلیت درگذشت محمدرضا نجفی نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: خبر درگذشت دوست و برادر ارجمند محمدرضا نجفی نماینده مردم شریف تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی متاثر کننده و غم‌انگیز بود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: آن مرحوم از نمایندگان مومن، متقی و شریف دوره گذشته مجلس بودند، او از جانبازان عزیز هشت سال دفاع مقدس و  به خانواده ای متدین و شریف تعلق داشتند. متانت، اخلاق اسلامی، مسئولیت‌پذیری، فسادستیزی،   مشارکت جدی در انجام وظایف نمایندگی  و رعایت انصاف در اظهار نظرها از جمله ویژگی‌های آن مرحوم در دوره نمایندگی بود.

جانبازان پرافتخار دوران دفاع مقدس و نماینده سختکوش

علی لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت تاسفبار نماینده سختکوش دوره دهم مجلس، مرحوم محمدرضا نجفی را تسلیت گفت و تصریح وی از جانبازان پرافتخار دوران دفاع مقدس و از خدمتگزاران به کشور مردم بویژه در دوران نمایندگی مجلس بودند و خدمات فراوانی در این عرصه ارائه کرد.

وی در این پیام با تسلیت به دوستان، خانواده و بستگان وی، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

ادامه دارد...

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی فراکسیون امید دفاع مقدس مقام معظم رهبری شورای نگهبان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی محمدرضا عارف محمدرضا نجفی مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فراکسیون امید دفاع مقدس مقام معظم رهبری شورای نگهبان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی محمدرضا عارف محمدرضا نجفی مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس شورای اسلامی فراکسیون امید دفاع مقدس مقام معظم رهبری شورای نگهبان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی محمدرضا عارف محمدرضا نجفی مجمع تشخیص مصلحت نظام اخبار کنکور پرافتخار دوران دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی درگذشت نماینده تهران در مجلس نماینده مردم محمدرضا نجفی نماینده سابق دفاع مقدس مردم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ علی حدادی روز شنبه در همایش روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، افزود: طولانی شدن اجرای زمان طرح هادی روستاها سبب می شود تا ساخت وسازهای غیر مجاز در این مناطق را شاهد باشیم .

وی تاکید کرد: در طرح هادی روستاهای استان البرز شاهد بلاتکیلفی هستیم که به بافت روستاها آسیب وارد می کند؛ انجام ساخت وساز در خارج از بافت روستاها سبب می شود تا اقدام تخریبی برای این گونه بناها اعمال شود که نارضایتی مردم را در پی دارد.

این نماینده مجلس در ادامه بر توجه به اجرای طرح جامع و تفصیلی شهرهای استان البرز تاکید کرد و افزود: وجود املاک قولنامه ای از مشکلات شهرهای استان البرز است که امروز بیش از ۷۰ درصد مشکلات شهری استان به این موضوع مرتبط است.

وی گفت: در بحث درآمد پایدار شهرداری ها نیز نشستی با مسوولان امور مالیاتی استان برای اختصاص بودجه از محل ارزش افزوده برگزار شد که قرار شد از محل بودجه امسال توجه ویژه ای به شهرداری ها شود.

این مسوول با بیان اینکه تلاش های فراوانی در شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان البرز شاهد هستیم ، افزود: بسیاری از این خدمات مغفول مانده و به خوبی اطلاع رسانی نشده که بیانگر مظلومیت نهاد شورایی است.

وی با اشاره به جایگاه قانونی شوراهای اسلامی بیان کرد: در قانون اساسی برای پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی ، عمرانی و آموزشی از طریق همکاری مردم در شهرها و روستاها تاکید شده است.

حدادی گفت : با پیگیری نمایندگان مردم البرز در مجلس و استاندار البرز امسال بودجه محرومیت و عمرانی مناسب برای ۲ روستای پرجمعیت پلنگ آباد اشتهارد و نجم آباد نظرآباد دیده شده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در کنار برنامه هفتم توسعه باید بهبود وضعیت حمل ونقل عمومی شهری و تامین زیر ساخت ها برای شهرها و روستاهای البرز به خوبی دنبال شود.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاسخ موشکی سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی گفت : امروز این رژیم در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی و عملیات موشکی سپاه موجب نظم جدید جهانی شد، افزو : مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه با حرکت منسجم، شرارت دشمن صهیونیستی را پاسخ محکم دادند.

حدادی گفت : مقاومت ملت فلسطین و وحدت جهان اسلام رژیم صهیونیستی را در سردرگمی و آستانه نابودی قرار داده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900223

دیگر خبرها

  • ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد