Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت با اشتباه مسلم داور از گرفتن سه امتیاز دیدار خانگی مقابل فولاد محروم شدیم و حالا چه کسی قرار است پاسخ حق ضایع شده تیم ما را بدهد؟

محمد قریشی مدافع تیم فوتبال ذوب‌ آهن اصفهان در خصوص دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، قریشی در ابتدا گفت:

ما در 20 دقیقه اول نمایش خوبی نداشتیم و زود هم گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای بازی هیجان کاذب داشتیم و همین موضوع باعث شد تا چند خطا به فولاد بدهیم و آنها سوار بازی شوند، ولی در ادامه وضعیت بهتر شد. ما دو گل زدیم و فقط 10 ثانیه با برد فاصله داشتیم، ولی روی اشتباه عجیب داور گل خوردیم و به حق‌مان نرسیدیم.

وی با بیان اینکه هیچ خطایی روی ساسان انصاری انجام نداده است، تأکید کرد:

نمی‌دانم داور چگونه آن تصمیم را گرفت! من تصور کردم داور می‌خواهد خطای تمارض ساسان انصاری را بگیرد و به این بازیکن کارت زرد نشان دهد، ولی برای فولاد پنالتی گرفت! من که هیچ برخوردی با این بازیکن نداشتم، در ضمن اگر هم برخوردی بود، این برخورد در پشت محوطه صورت گرفت. بازیکنان ما در آن صحنه به داور اعتراض کردند، ولی او دیگر سوت را زده بود و امکان نداشت تصمیمش عوض شود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خاتمه تصریح کرد:

متأسفانه با اشتباه مسلم داور از گرفتن سه امتیاز خانگی محروم شدیم و حالا چه کسی قرار است پاسخ حق ضایع شده تیم ما را بدهد؟ ما 10 ثانیه با برد فاصله داشتیم، ولی یک اشتباه عجیب مانع از برد تیم ما شد. همین اشتباه می‌تواند در سرنوشت و رتبه یک تیم تأثیرگذار باشد.

 

همچنین بخوانید:

بیانیه ذوب آهن نسبت به اشتباهات داوری در دیدار با فولاد

رحمان رضایی: بوی پنالتی پنج دقیقه قبل از گرفته شدن به مشامم رسیده بود

ذوب آهن 2-2 فولاد خوزستان / مساوی رحمان و جواد با پنالتی مشکوک!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • مقبره مسلم ابن عقیل و مختار ثقفی در مسجد کوفه
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی