Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@00:18:22 GMT

۳۰ کیلوگرم تریاک در تنگستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۱۹۶۵

۳۰ کیلوگرم تریاک در تنگستان کشف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث شنبه ۱۷ آبان ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در تنگستان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر با تلاش ماموران انتظامی شهرستان تنگستان و پلیس مبارزه باموادمخدر استان خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر استان با همکاری گشت انتظامی بخش دلوار با رصد اطلاعاتی با خبر شدند که یک باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو سواری سمند دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ماموران پلیس با زیر نظر گرفتن فعالیت این باند و تعقیب محموله موادمخدر در نهایت خودروی حامل مواد را هنگام سوخت گیری در جایگاه بنزین شهر دلوار متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه پس از توقیف خودرو دو مرد و دو زن سرنشین آن دستگیر شدند، عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۴۶ بسته تریاک در وزن‌های مختلف در کف خودرو، زیر صندلی‌ها، کف‌پوش‌ها و رکاب خودرو که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف شد.

کشف ۵ فقره سرقت موتورسیکلت در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: سه سارق موتورسیکلت در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ جهانبخش صیادی ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان دشتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از سرنخ‌های به جامانده و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی بیان کرد: متهمین در بازجویی‌های اولیه با اظهارات ضد و نقیض سعی در گمراه کردن پلیس داشتند، اما پس از ارائه دلایل و مستندات  به پنج فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان دشتی اعتراف کردند.

دستگیری ۲ سارق در شهرستان جم

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: دو سارق حرفه‌ای با هشت فقره سرقت دستگیر شدند.

 سرهنگ مهدیان عنوان کرد: در تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر سرقت دوربین‌های مداربسته امام زاده بی بی بانو، گشت کلانتری ۱۱ شهر جم برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شد.

او افزود: ماموران پلیس با استقرار در محور‌های خروجی شهرستان جم و مسیر‌های احتمالی تردد سارقان، به دو نفر راکب و سرنشین موتورسیکلت مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جم  بیان کرد: در بازرسی از این دو نفر سه دستگاه دوربین مداربسته کشف شد. آنان در بازجویی‌های فنی به سرقت دوربین‌های مداربسته امامزاده بی بی بانو و هفت فقره سرقت دیگر اعتراف کردند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر سرقت نیروی انتظامی پلیس فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان دشتی شهرستان جم فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و در ادامه فرایند مبارزه با قاچاق چیان با سودارگران مرگ در دو مرحله عملیات جداگانه در استان های جنوبی مقدار تقریبی ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه این محموله ها ۲۹۰ و ۲۸۰ کیلوگرم تریاک را شامل می شود، افزود: سه نفر از قاچاقچیان بعد از تعقیب و گریز و تیراندازی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تجهیزات شناسایی و عملیاتی پلیس خبر داد و تاکید کرد: با قدرت و بدون مماشات با هرنوع تخلف در زمینه مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد.

موقوفه ای با بیان اینکه افراد دستگیر شده در این پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند، افزود: دستگاه قضایی با این افراد برخورد عبرت آموزی خواهد کرد.

کد خبر 6092795

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد