Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ماشین‌سازی به وضع موجود در فوتبال ایران اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، وحید بیاتلو سرمربی ماشین‌سازی در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر شهرخودرو اظهارکرد: من مربی‌گری را از مشهد آغاز کردم و به شهرخودرو تبریک می‌گویم. مربی با این حجم از فشار کار می‌کند، اولین انتقادی که می‌کند محروم می‌شود.

وی ادامه داد: این وضع برگزاری لیگ برتر ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰ تا تیم بدهکار هستند که باید استعلام از فیفا بگیریم. سیستم ایفمارک ما بسیار بی‌نظم است و به ۳ بازیکن من در حال گرم کردن می‌گویند نباید بازی کنی. نمی‌دانم چه کسی باید به فوتبال انتقاد کند تا محروم نشود. این بی‌نظمی‌ها در نقل و انتقالات هم وجود دارد؛ فرشاد اسدی و داوود شاه‌براقی از ترکیب من خارج می‌شوند زیرا قرارداد یک ساله داشتند اما مدیرعامل قبلی در قرارداد دست برده و آن را با خودکار دو ساله کرده است. چنین داستانی برای استقلال و آلومینیوم اراک هم بود. من الآن می‌فهمم چرا مایلی‌کهن در نشست خبری گریه می‌کرد و چه در این فوتبال دیده است. دلال من را می‌زند، خبرنگاری که بازیکن معرفی شده توسط او را جذب نمی‌کنم، من را می‌زند. مدیربرنامه‌ها من را تهدید می‌کنند، از فدراسیون من را تهدید می‌کنند، یک خانم شده تصمیم‌گیرنده برای فوتبال ما! این خانم و فدراسیون، کی‌روش را فراری دادند. کجای فوتبال ما درست است که ایفمارک ترکیب من را تغییر دهد. این سومین سال مربیگری من است و الآن به جایی در فوتبال ایران رسیدم که هم باید به دلال و خبرنگار باج بدهی و هم در فدراسیون آدم داشته باشی. روزی که با نود ارومیه شروع کردم، ۴ بر صفر باختیم اما فصل بعد ۱۸ هفته صدر جدول بودیم. به تیمم اطمینان دارم، ۲۰ بازیکن بزرگسال از دست دادیم و ۱۵ میلیارد بدهی داشتیم که زنوزی آن را پرداخت کرد.

بیاتلو درباره بازی گفت: شهرخودرو به خاطر دروازه‌بان و بازیکنان باتجربه‌اش برد اما من این تیم را خوب ندیدم زیرا تیم جوان من ۸ موقعیت گل داشت.

او در پایان گفت: در مملکت و فوتبال ما فرصتی وجود ندارد. باشگاه ما به من و کارم اطمینان دارد و اتفاقی مبنی بر تهدید و اخراج من نخواهد افتاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از نشست خبری جنجالی ژوزه مورایس بعد از تساوی مقابل پرسپولیس، مسعود سعیدی، مدیر رسانه سپاهان نسبت به اتفاقات نشست خبری و همچنین حواشی مربوط به این بازی صحبت کرد.

سعیدی در ابتدا با اشاره به نشست خبری مورایس گفت: امروز سوالاتی در نشست خبری مطرح شد که هم برای ما و هم برای خود ایشان عجیب بود. هم در فصل گذشته و هم در فصل جاری، آقای مورایس همیشه احترام خبرنگاران را حفظ کرده است اما امروز معدودی از خبرنگاران سوالاتی را مطرح می‌کردند که بسیار عجیب بود. ایشان را به مواردی متهم می کردند که فکر می‌کنم دلیلش، پیروز نشدن تیم محبوب برخی از همکاران ما بود.

او ادامه داد: شنیدم که باشگاه حریف تیم ما را متهم به تلف کردن وقت است؛ من خواهشم از این عزیزان این است که یک بار دیگر بازی را تماشا کنند، موقعیت‌ها را ببیند و آمار را بررسی کنند، مجددا قضاوت کنند.

او در پایان گفت: هربار اتهام می‌زنند و می‌گویند که سپاهان پرستاره است، خواهشم این است که نیمکت دو تیم بررسی و مقایسه شود؛ ما با افتخار بازیکنان جوان روی نیمکت خود داریم و البته آن‌ها هم ستاره هستند اما اینکه دوستان می‌خواهند مردم را گول بزنند و لفظ پرستاره را به تیم شایسته سپاهان بچسبانند، خوب نیست. فصل درحال تمام شدن است و بهتر است دنبال کلید واژه جدیدی باشند، همه می‌دانند که کدام تیم پرستاره است.

دیگر خبرها

  • تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد