Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فولاد خوزستان با صدور بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات داوری دیدار با ذوب‌آهن واکنش نشان داد و گل اول این تیم را حاصل اشتباه داوری دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، باشگاه فولادخوزستان درباره دیدار شب گذشته این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه باشگاه فولاد خوزستان آمده است:

«روز گذشته شروع فصل جدید فوتبال ایران و البته شروع صدور بیانیه‌ها بود، بیانیه‌هایی که خیلی زود روی خروجی سایت‌ها قرار گرفت تا هنوز مسابقات هفته نخست تمام نشده، اعتراضات به داوری‌ها آغاز شود، اما لازم دیدیم که درباره صحبت‌های انجام شده، توضیحاتی را برای روشن شدن افکار عمومی ارائه کنیم.

دوستان در باشگاه ذوب‌آهن بهتر است تا بار دیگر گل اول‌ تیم‌شان در دیدار شب گذشته را مرور کنند. گلی که در ادامه خطایی به ثمر رسید که صحنه‌های تلویزیونی و دوربین اختصاصی ما به طور واضح نشان می‌دهند تصمیم اشتباهی از سوی تیم داوری بوده است تا در ادامه تمرکز تیمی ما با همین یک سوت ساده خدشه‌دار و توپ پس از یک رفت و برگشت وارد دروازه ما شود. صحنه‌ای که بازیکن ما به طرزی کاملاً صحیح توپ را از بازیکن حریف گرفت و در حالی که تیم ما در موقعیت ضدحمله برای به ثمر رساندن گل دوم بود، اما کمک داور، تصمیم صحیح داور را برگرداند و پس از آن بازی به تساوی کشیده شد. در ادامه این صحنه به جای اعتراضات شدید به داوری، به فوتبال ادامه دادیم تا بیش‌تر از قبل تلاش کنیم و این گل را جبران کنیم. خطایی که اگر گرفته نمی‌شد در ادامه آن گلی زده نمی‌شد و می‌توانستیم با سه امتیاز از اولین دیدار بیرون بیاییم و وضعیت متفاوتی برای‌مان رقم می‌خورد.

لازم به ذکر است در تمام طول مدت بازی، اعضای نیمکت تیم ذوب‌آهن با اعتراض روی هر سوت، سعی داشتند تا داور را تحت تأثیر قرار بدهند و او را متقاعد به گرفتن خطا کنند، آنها حتی به انداختن اوت توسط بازیکنان تیم ما اعتراض داشتند و به این معتقد هستیم که روز گذشته تیمی که از داوری ضربه دید، ما بودیم که سه امتیاز از کف‌مان پرید.

بیانیه باشگاه ذوب‌آهن درباره اشتباهات داوری؛ امیدواریم سایه سیاه ترس بر سر مردم اصفهان، حدس و گمان باشد

 

دوستان در تیم فوتبال ذوب‌آهن بهتر است دیدار فصل قبل ما و خودشان را دوباره مرور کنند و پنالتی سالم ما را که داور اعلام نکرد، دوباره ببینند. ما در آن زمان به جای اعتراض و دادن بیانیه سعی کردیم تیم را از نظر فنی و روانی آماده‌تر کنیم تا در مسابقات آتی بتوانیم نتایج لازم را بگیریم و این امر محقق شد و عملکرد فنی تیم ما در فصل گذشته گویای همه چیز است. گفتنی است، تیم ما در فصل قبل در مسابقات زیادی از نظر اشتباهات سهوی داوری ضربه دید و اگر این اشتباهات نبود، تیم فولاد خیلی زودتر می‌توانست به سهمیه آسیایی برسد و شاید به عنوان دومی لیگ برتر دست می‌یافت.

در هر صورت بهتر است تیم‌ها از ابتدای لیگ برتر، داوران را با دادن بیانیه و اعتراضات مکرر در زمان انجام مسابقه، تحت فشار نگذارند و اجازه بدهند تا داوران با آرامش روانی و ذهنی مناسب، مسابقات را قضاوت کنند و ان‌شاءالله که در هیچ دیدار دیگری در لیگ برتر شاهد اشتباهات سهوی داوری نباشیم».

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان فولاد خوزستان ذوب آهن اصفهان فولاد خوزستان باشگاه فولاد ذوب آهن تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ