Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منصور دامغانی شامگاه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان کرمان افزود: همه مسئولان استان و شهرستان کرمان در حوزه مسئولیت خود دغدغه‌ ورزش را دارند که باوجود نقاط ضعف چهار سال گذشته ورزش شهرستان کرمان، به حال ورزش شهرستان و استان کرمان افسوس می‌خوریم.

وی اظهار داشت: تنها هفت هیات منطقه ماهان از ۵۳ رشته ورزشی هیات فعال در شهر کرمان فعالیت دارد که نشان می دهد که هیات ها از مرکز این شهر پای خود را فراتر نگذاشته و در نقاط محروم استان ادامه نیافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان گفت: ورزش بسکتبال ما که در تمامی پارک ها انجام می شود، تنها در شهر کرمان فعال است و هیچ جای اطراف فعالیتی ندارد که این امر برای یک مسئول درد است.

وی بیان داشت: اداره ورزش و جوانان در همه بخش های شهرستان کرمان امکانات زمین و سالن دارد و زیرساخت ها را فراهم می کند اما هیات های ورزشی حتی حاضر به برگزاری کلاس آموزشی و توجیحی در این مناطق نشدند که می تواند در اینده افسوس به دنبال داشته باشد که در زمان مسئولیت چه کردیم؟ و با این وجود عمر ورزشی و استعدادها را تباه می کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم از امروز با قبول مسئولیت به شهر کرمان معطوف نشویم و تمامی ورزش ها در ۶ بخش شهرستان کرمان و سایر شهرها و روستاها ادامه یابد که خواسته ما این است و دست یاری و کمک به سمت هیات‌ها دراز می کنیم.

دامغانی گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان درخواست واگذاری اختیارات فعالیت‌های ورزشی و اجرایی شهر کرمان را به اداره شهرستان داشتیم و تاکنون پاسخ مثبت دریافت کردیم.

وی عنوان کرد: برنامه‌های اجرایی ورزشی را با توجه به نیرو و امکانات کم به اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان سپرده شد و امروز این اداره افتتاح خانه هلال طی تفاهم نامه‌ای جمعیت هلال احمر منعقد کرد که حوادث و برنامه‌های مختص رشته ‌کوهنوردی، ورزش‌های رزمی و شنا را شناسایی و در قالب هلال احمر بیاوریم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان با بیان اینکه مقرر شد که آموزش کمک های اولیه در خانه هلال رایگان انجام شود گفت: بستر را برای جامعه ورزش استان در تمامی زمینه هایی که باید آماده باشند،‌ فراهم می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امور ورزش باید با نظر استان به دست هیات ها سپرده شود که هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان با آن موافق کرد اما برخی هیات ها آن را نمی پذیرند که این فرایند فرصت ورود برخی رشته‌ها با فعالیت کمتر را به شهرستان‌های محروم فراهم می کند.

وی با قدردانی از توانمندی رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان گفت: درخواست داریم که جامعه ورزشی کرمان فعال و پویا شود و بحث سمن‌ها و کارگاه های ازدواج و اشتغال در حوزه شهرستانی انجام شود.

دامغانی با بیان اینکه فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات را برای توسعه ورزش استان و شهرستان کرمان وظیفه خود می‌دانیم گفت: بستر را فراهم می کنیم که رشته های ورزشی در تمامی بخش‌های شهرستان کرمان فعال شود.

وی افزود: هیات ها در صورتی که قصد راه اندازی باشگاه‌ها را داشته باشند در بخش ها تاتامی و سالن به آنان می‌دهیم و ورزش و جوانان از آن حمایت می کند. 

همچنین در این آیین علی ذوالعلی به عنوان رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان کرمان معرفی و از خدمات علیرضا عبدالهی قدردانی شد.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان فدراسیون های ورزشی کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان اخبار کنکور اداره ورزش و جوانان هیات انجمن های ورزش شهرستان کرمان ورزش های رزمی استان کرمان کرمان فعال شهر کرمان هیات ها ورزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود