Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- گل وریا غفوری به مس رفسنجان یک پیغام روشن داشت، اینکه او هنوز آماده و سرحال است و دوست دارد به تیم ملی دعوت شود.
به گزارش آریا، وریا غفوری امشب موفق شد اولین گل استقلال در لیگ بیستم را بزند. دیداری که پیروزی در آن برای آبی ها بسیار مهم بود. نکته مهم اینکه وریا غفوری برای زدن گل در بازی امشب انگیزه شخصی هم داشت چرا که او در اردوی قبلی تیم ملی جایی نداشت و حالا حضور دراگان اسکوچیچ در استادیوم آزادی فرصت ویژه ای بود تا او نشان دهد هنوز هم یکی از آماده ترین مدافعان راست فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وریا غفوری که با بدشناسی جام جهانی 2018 را از دست داده بود، این بار نمی خواهد اسکوچیچ او را در مسیر رسیدن به جام جهانی 2022 نادیده بگیرد و به همین دلیل تلاش می کند تا نظر سرمربی تیم ملی را برای دعوت شدن به تیم ملی جلب کند. غفوری در دقیقه 55 بازی مس روی اشتباه مدافع حریف موفق شد دروازه ناصر سالاری را باز کند تا فصل را به شکلی رویایی آغاز کند.
استقلال که در مقابل مس رفسنجان در نیمه نخست کارش گره خورده بود، در نیمه دوم فوق العاده ظاهر شد و با حملات دامنه دار، موفق به گشودن دروازه این حریف سخت کوش خود شد. وریا غفوری کاپیتان استقلال که در دیدار مقابل الاهلی عربستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده بود و حتی بیم آن می رفت او به دیدار هفته اول مقابل مس نرسد، اما نه تنها به این دیدار رسید بلکه موفق به گلزنی هم شد.
غفوری در دقیقه 58 پس از ضربه سر آرش رضاوند در مقابل دروازه ناصر سالاری صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق، موفق به گشودن دروازه مس شد تا فشارها از روی تیم محمود فکری خارج شود. نکته جالب در مورد غفوری، خوشحالی پس از گل این بازیکن بود که پس از چند فصل با شادی جدیدی باعث جلب توجه عکاسان و بینندگان تلویزیونی شد. شادی که به نظر می رسد مخاطب ویژه ای داشت.
غفوری پس از گلزنی، با انگشتانش را به نوعی عینک بر چشم زد و شادی ای را انجام داد و پس از آن، به سوی نیمکت تیم  و سپس به سمتی که دراگان اسکوچیچ نشسته بود رفت و به نوعی خواستار دیده شدنش برای حضور در تیم ملی شد. دراگان اسکوچیچ در نخستین لیستی که به عنوان سرمربی تیم ملی ایران منتشر کرد، بر روی نام وریا غفوری خط قرمز کشید و او را به تیم ملی دعوت نکرد و حالا وریا با این شادی بعد از گل، مدعی حضور در تیم ملی است.
استقلال در هفته اول لیگ بیستم به مصاف مس رفسنجان رفت که این بازی با پیروزی 2-0 استقلالی ها همراه بود. استقلال محمود فکری در ایستگاه آغازین لیگ به مصاف مس محمد ربیعی رفت و توانست طلسم 4 ساله نبردن در بازی اول لیگ را بشکند. گل های استقلال در این بازی را وریا غفوری و ارسلان مطهری به ثمر رساندند.
استقلال پس از پشت سر گذاشتن یک سال پُرفراز و نشیب از راس مدیریت باشگاه گرفته تا وضعیت نابسامان کادر فنی و بازیکنان، امروز در نخستین بازی لیگ بیستم به مصاف مس رفسنجان رفت و توانست در شروع کارش بازی با هدایت محمود فکری، بازی روان و کم‌اشتباهی به نمایش بگذارد و از بین موقعیت‌های زیادی که خلق کرده بود، دو گل توسط وریا غفوری و امیرارسلان مطهری در نیمه دوم بزند تا تیم تازه لیگ برتری مس رفسنجان که 11 بازیکن جدید در ترکیب خود داشت، کارش را با باخت در این فصل آغاز کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وریا غفوری اسکوچیچ مرا ببین مس رفسنجان وریا غفوری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در جام حذفی اتفاق بزرگی را رقم زد و بار دیگر پرسپولیس را در این جام شکست داد اما این بار هنگامی این اتفاق افتاد که شاید همه پرسپولیسی‌ها آماده برگزاری جشن شادی و صعود بودند.

برتری دو بر صفر تا دقیقه ۸۵ و برتری چهار بر دو در وقت‌های اضافه نتیجه‌ای نیست که بتوان آن را به سادگی جبران کرد اما شاگردان مجتبی حسینی دروازه برترین خط دفاعی لیگ را چهار بار باز کردند و با دو بار کامبک کار را به تساوی کشاندند تا در پنالتی‌ها فاتح این ماراتن جذاب شوند.

باوری که نیمکت و اعضای تیم آلومینیوم به بازگشت نتیجه واشتند مثال زدنی بود. وقتی لیموچی گل اول را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تمام نیمکت آلومینیوم منتظر گل دوم و تکمیل شدن کامبک بودند و بازیکن‌هایی که شادی می‌کردند را برای ادامه بازی به زمین می‌فرستادند.

جالب اینکه تلاش اراکی‌ها حتی وقتی دو گل دیگر در وقتهای اضافه خوردند تمامی نداشت و آنها بعد از گل سوم نیز به ادامه بازی و تساوی شدن نتیجه مطمئن بودند و در نهایت بازهم بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی نیز موفق بودند‌. تمام آلومینیومی‌ها بعد از گل‌های دوم و چهارم به زمین ریختند و مقابل چشمان بهت زده قرمزپوشان شادی کردند.

ایمان به رسیدن به هدف باعث شد آلومینیومی‌ها روزی فراموش نشدنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و شادی‌ وصف نشدنی‌ای در اراک برپا کنند.

دیگر خبرها

  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست