Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل میترا استاد به حادثه کشته شدن او بدست همسرش محمدعلی نجفی سیاست‌مدار و شهردار پیشین تهران اشاره دارد که با استفاده ازشلیک گلوله از سلاح گرم انجام شد. او هفتم خردادماه ۱۳۹۸ به ضرب گلوله در خانه‌اش به‌قتل رسید. جسد او در حمام منزلش در طبقهٔ هفتم برج آرمیتا در منطقهٔ سعادت آباد تهران یافته شد. دقایقی پس از اعلام خبر قتل میترا استاد، برخی همسرش را به‌عنوان مظنون اصلی معرفی کردند که از سوی مقامات قضائی رد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما محمدعلی نجفی ساعاتی بعد با مراجعه به پلیس آگاهی خیابان وحدت اسلامی تهران به قتل همسر دومش با اسلحه اعتراف کرد و بازداشت شد. او انگیزهٔ اصلی از ارتکاب قتل را فشار روانی و مشکلات خانوادگی اعلام کرد.
به دلیل اینکه خانواده میترا استاد شکایت خود را درباره کشته شدن او پس گرفته اند، موضوع قصاص از میان رفت.در این پرونده، محمد علی نجفی به شش سال و نیم حبس محکوم شده است و این رای با فراز و نشیب های زیادی به تایید رسید. 

 نجفی ۷۰ سال دارد و با ۱۲ سال سابقه از جمله سیاستمدارانی است که بیشترین سابقه وزارت را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران داشته است

بازسازی صحنه قتل میترا استاد در سریال آقازاده 

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، سریال آقازاده، ماجرایی پیرامون چند قصه فساد سیاسی، امنیتی و اقتصادی است که در هم تنیده شده و داخلی بودن شخصیت های سریال برای مخاطب جذاب تر کرده است. اما آنچه کنجکاوی مخاطبان را برانگیخته است، پیدا کردن پروند ها و شخصیت هایی است که مشابه آن در دنیای واقعی وجود دارد.

یکی از شخصیت هایی که برای مخاطبان جالب است، دکتر بحری در این سریال است که به نوعی بازسازی از شخصیت محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران است و همچنین کاراکتر سارا در فیلم، آن هم بازسازی از شخصیت میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی است.

آقازاده مجموعه‌ای به‌صورت نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ و پخش آن از روز جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در شبکهٔ نمایش خانگی آغاز شد.

خلاصهٔ داستان

سریال «آقازاده» در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری (امیر آقایی) است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی (سینا مهراد) که او هم یک آقازاده است، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند.

در این سریال همچنین به طور حاشیه ای، به تعدادی از پرونده های مهم قوه قضائیه پرداخته می شود که عبارتند از :

قتل میترا استاد توسط همسرش محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران ( قتل سارا فضلی توسط دکتر امیر بحری)

پرونده اکبر طبری معاون سابق قوه قضاییه که به اتهام فساد محاکمه شد ( پرونده حاج حسن )

پرونده الکس، بزرگترین قاچاقچی دختران ایرانی به اروپا ( پرونده الکس )

پرونده فساد هلدینگ پدیده شاندیز ( شرکت نیما بحری در مشهد )

پرونده پولشویی در پوشش فروش های هنری جشنواره حراج خاورمیانه

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه قتل پلیس اقتصادی سریال سیاسی قتل قاچاقچی جشنواره اخبار حوادث قتل تهران فیلم صحنه سریال آقازاده محمد علی نجفی میترا استاد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران عکس انتخابات آمریکا فیلم کرونا انتخابات دونالد ترامپ قیمت دلار ترامپ جو بایدن قتل میترا استاد محمدعلی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد

آفتاب‌‌نیوز :

ساناز سماواتی، بازیگر باسابقه‌ای است که به خاطر تمریناتی که در رشته‌های مختلف ورزشی دارد از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار است و به همین دلیل در سکانسی از مجموعه تلویزیونی نون‌خ در قالب نقش تانیا در حالی که روی ویلچر نشسته، ناگهان به حالت چرخشی جست می‌زند و بیننده را شوکه می‌کند. بخشی از گفتگوی این بازیگر را در ادامه بخوانید: 

بازخوردی که از حضور در مجموعه نون‌خ داشتم، فوق‌العاده عالی بود و مثل همیشه مردم به من لطف داشتند. شکر خدا بینندگان سریال، با این نقش ارتباط بسیار خوبی برقرار کردند، هرچند در ابتدا و با توجه به گریم سنگین نقش من در سریال، برخی مخاطبان به من خرده گرفتند که چرا چنین نقش بی‌حال و بی‌رمقی را انتخاب کرده‌ام، اما بعد از این‌که چند قسمت از سریال پخش و کاراکتر اصلی من در نون‌خ نمایان شد، همگی اذعان داشتند که نقش من در سریال عالی بوده و الان منتظرند که کاراکتر تانیا دوباره به ادامه قسمت‌های سریال بازگردد. مخاطبان دائم از من سؤال می‌کردند، حالا که تانیا با گریم جدید به ماموریت دیگری رفت، دوباره کی بازمی‌گردد و من بالبخند می‌گفتم که اجازه بدهید ببینیم نویسنده چه تصمیمی برای تانیا خواهد گرفت.

در سریال نون‌خ در عرض یک هفته، پنج حادثه برای گروه فنی رخ داد، حشره ناشناخته‌ای گریمور را نیش زد، هرچند که شکر خدا برای خود من اتفاقی نیفتاد، ولی از آنجا که اتفاق ناخواسته است، در نتیجه مباحث مطرح شده در‌خصوص بیمه و امثال آن شامل تمامی صنوف این حوزه مانند عوامل فنی، گروه صحنه و... می‌تواند نقش مهمی در عملکرد و تامین کلیه عوامل و صنوف هنری داشته باشد.

منبع: جام جم

دیگر خبرها

  • تصاویـر متفاوت‌ترین بازسازی صحنه قتل؛ جنایت پیرمرد در وسط طبیعت بکر!
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان