Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «عمران‌خان» شنبه شب در حساب کاربری خود در توییتر نوشت، برای مشارکت با رئیس جمهوری منتخب آمریکا در اجلاس‌های جهانی در خصوص دموکراسی، همکاری‌ در دفاع از حقوق مردم و مقابله با چپاول ثروت کشور توسط رهبران فاسد، نگاه به جلو دارد.

نخست وزیر پاکستان اظهار داشت که‌ این کشور به همکاری خود با ایالات متحده آمریکا برای صلح در افغانستان و منطقه ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ایرنا به نقل از رسانه‌های پاکستان نوشت که از ساعات گذشته و همزمان با اعلام پیروزی "جو بایدن" به عنوان رئیس جمهوری جدید آمریکا، آن را پایان جنگ اعصاب در آمریکا توصیف کرده و نوشتند: آمریکایی‌ها بایدن را به ترامپ ترجیح دادند.

رسانه‌های پاکستان اعم از شبکه‌های خبری و وب سایت‌های اردو و انگلیسی زبان این کشور شنبه شب با انعکاس گزارش پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفتند: جو بایدن در رقابتی که تبدیل به جنگ اعصاب برای آمریکایی‌ها شده بود رقیب خود دونالد ترامپ را شکست داد.

تارنمای روزنامه پاکستانی "داون" لحظاتی پیش نوشت: پس از ۳ روز اوضاع نابسمان و غیرقابل تصور در آمریکا پس از آغاز شمارش آراء اعلام پیروزی با اختلاف بالای جو بایدن به این جنگ اعصاب پایان داد.

شبکه "جیو نیوز" پاکستان گزارش داد: انتخابات آمریکا با پیروزی بایدن و شکست ترامپ به فرجام رسید.

در این گزارش آمده است: با شمارش آرای ایالت‌های نوادا و پنسیلوانیا بایدن با قاطعیت توانست غلبه بر ترامپ را رقم بزند.

پایگاه خبری روزنامه "اکسپرس" پاکستان نیز با انتشار خبر پیروزی نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور نوشت: جو بایدن اولین رئیس جمهوری منتخب آمریکا است که توانست بیشترین رای مردم را کسب کند.

تارنمای اینترنتی روزنامه "اکسپرس تریبیون" پاکستان نیز نوشت: بایدن در رقابت رسیدن به کاخ سفید ترامپ را مغلوب کرد.

وزیر توسعه و برنامه ریزی پاکستان نیز در حساب کاربری خود در توییتر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به جو بایدن تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهوری جدید آمریکا با استفاده از اختیارات وسیع خود به ترویج صلح در جهان به ویژه در افغانستان کمک کند.

"اسد عمر" افزود: اکنون نیاز به مرهم گذاشتن بر زخمی است که جهان دچار آن شده است.

310 310

کد خبر 1452846

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عمران خان جوزف بایدن انتخابات ریاست جمهوری امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر

یازدهم اردیبهشت، روز کارگر را بهانه‌ای قرار می‌دهیم تا به افق‌های جدیدی در خصوص کار و کارگر بیاندیشیم؛ ما در سال پیش‌رو مهارت‌های جدید را فرا خواهیم گرفت و برای پیشرفت فردی و حرفه‌ای خود تلاش می‌کنیم و اعتقاد داریم همسر و فرزندان پرسنل نیز اعضای خانواده ما هستند و به همین خاطر همواره گروه بهمن را همچون یک خانواده می‌دانیم.

ما ساعات زیادی از شبانه روز را در کنار یکدیگر سپری می‌کنیم. از دردها و شادی‌های یکدیگر تاثیر می‌پذیریم. ماتم یکی از ما، غم تمامی ماست و موفقیت احدی از ما، پیروزی همه ماست. حال به بهانه روز جهانی کارگر می‌خواهیم امروز را مبدا یک پیشرفت در اخلاق حرفه‌ای محیط کارمان قرار دهیم.

این حقیقت که این روزها تولیدات گروه بهمن زبانزد مصرف کنندگان است، ماحصل تلاش و تعهد و عنایت خانواده گروه بهمن به مقوله کار، کیفیت و رضایت مشتریان است. در روز جهانی کارگر این پیروزی‌ها را ارج می‌نهیم و امیدواریم امسال که سال افزایش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده، مسئولیت ما کارکنان گروه بهمن بیش از پیش سنگین است. در پایان ضمن خدا قوت به کارگران گروه بهمن و خانواده ایشان، این روز را گرامی می‌داریم و آرزوی بهروزی برای یکایک شما عزیزان داریم.

سلامت، موفق و پایدار باشید
محمد محمدی

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال