Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مسعود خاتمی، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: جامعه پزشکی و پرستاری بار دیگر در ارائه خدمات به بیماران کرونایی ثابت کردند، با همدلی می‌توان مشکلات را کاهش داد.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت از هیچ خدمتی در ارائه خدمات به بیماران کرونایی فروگذاری نمی‌کند، گفت: کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد، اما وزارت بهداشت با توجه به این شرایط در میدان جنگ مقابله با کرونا قرار دارد و از تلاش و ها و خدمات بی شائبه این مجموعه خستگی ناپذیر باید قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده خوانسار و گلپایگان در مجلس، با بیان اینکه کادر پزشکی از ارائه خدمات مطلوب غافل نیست، افزود: حوزه بهداشت و درمان با حضور کادر پزشکی و پرستاری ایثارگر مشکلی در ارائه خدمات به بیماران ندارد، درست است که کشور در شرایط تحریم قرار دارد؛ اما متخصصان داخلی در تأمین دارو و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها به ویژه در بخش‌های مراقبت ویژه فعالیت مجدانه داشته و ما به رشادت‌های کادر درمان افتخار می‌کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تاکید کرد: هیچ کمبودی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی وجود ندارد و کادر درمانی در ارائه خدمات تلاش‌های بی وقفه‌ای بسیاری دارند.

خاتمی با بیان اینکه مدیریت یکپارچه در سطح کلان می‌تواند به کاهش مبتلایان کرونا کمک کند اظهار داشت: نمی‌توان در همه موارد از وزارت بهداشت انتظار حل مشکلات را داشت، لذا تمام دستگاه‌ها و نهادها باید با وحدت رویه به وزارت بهداشت کمک کنند.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی ظرفیت‌های بسیاری دارد و در این بحران همراه و پشتیبان وزارت بهداشت است و با تمام توان تلاش می‌کنیم میزان تعاملات افزایش پیدا کند.

کد خبر 5065982

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی کووید 19 سیما سادات لاری آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی تهران آلزایمر دیابت سازمان بیمه سلامت اهدای خون بیماری های عفونی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا دارو ارائه خدمات وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی

شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. 

بازیکنان اصلی در بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند. 

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود. 

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز