Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، این حادثه هفته گذشته رخ داد و در جریان آن چند سارق درحالی‌که همگی سلاح کلاشنیکف به‌دست داشتند، صورتشان را پوشانده بودند و لباس و حتی کفش‌های یکدست و یک‌شکل به‌تن داشتند وارد پاساژی در شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان شدند که به طلافروشی‌های این پاساژ دستبرد بزنند. فیلم منتشر شده از ماجرای این سرقت در شبکه‌های اجتماعی، سارقان مسلح سیاه‌پوش را نشان می‌دهد که بعد از ورود به داخل پاساژ اقدام به تیراندازی می‌کنند و مردمی که در آنجا حضور دارند با وحشت از محل فرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری ها حکایت از آن دارد که با توجه به استفاده طلافروشان پاساژ از شیشه‌های ضد‌گلوله و همچنین سیستم امنیتی پیشرفته و مه‌ساز، سارقان مسلح هر چه تلاش می‌کنند با شلیک گلوله و ضربات پتک ویترین طلافروشی‌ها را بشکنند موفق نمی‌شوند و همزمان با به‌کار افتادن سیستم مه‌ساز، آنها بدون اینکه موفق به انجام سرقت شوند و همچنین به کسی آسیبی برسانند پا به فرار می‌گذارند.

براساس این گزارش، تحقیقات پلیس برای دستگیری اعضای این باند که علاوه بر سرقت، قصد وحشت‌آفرینی در سراوان را نیز داشتند آغاز شده است. این فیلم در روزهای گذشته نیز از سوی برخی شبکه‌های اجتماعی معاند با هدف ناامن نشان دادن این شهر بارها بازنشر شده بود. تحقیقات پلیس درخصوص کشف هدف اصلی دزدان سیاه‌پوش ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه فرار اخبار حوادث سیستان و بلوچستان مردان سیاه مسلح فیلم سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران عکس انتخابات آمریکا فیلم کرونا انتخابات ترامپ دونالد ترامپ قیمت دلار جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!

به گزارش ورزش سه، امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلا او به سرقت رفت.

منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

او در انتها گفت: پیگیری انجام ندادم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد، بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد، باز خداراشکر که به خودم آسیبی وارد نشد!

دیگر خبرها

  • کارگران بازوان جامعه برای رشد و تعالی هستند
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!