Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@09:35:56 GMT

واکنش ناجا به کلیپ جنجالی سرقت مسلحانه

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۳۹۴۳

واکنش ناجا به کلیپ جنجالی سرقت مسلحانه

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از سرقت نافرجام چند فرد مسلح از یک طلافروشی در "سراوان" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار احمد طاهری در تشریح این خبر گفت: چند روز قبل در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام از یک طلافروشی در پاساژ اصحاب شهر "سراوان"، پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار یگان های عملیاتی پلیس استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این سرقت نافرجام 6 نفر با لباس شخصی که 3  نفر آنها مسلح به سلاح کلاش بودند پس از پیاده شدن از یک سواری پژو 405 وارد پاساژ مذکور شده و با شلیک به شیشه های طلا فروشی قصد سرقت مسلحانه از آن را داشتند که خوشبختانه به دلیل ضد گلوله بودن شیشه و به صدا در آمدن آژیر مغازه به مقصد شوم خود نرسیده و متواری شدند.

سردار طاهری تصریح کرد: متاسفانه با گذشت چند روز از این ماجرا گروهی از معاندان به منظور تشویش افکار عمومی و بد بین کردن مردم متدین شهرستان "سراوان" به نظام، اقدام به انتشار کلیپ این سرقت نافرجام در فضای مجازی و دروغ پردازی پرداختند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش گسترده پلیس استان پلیس برای دستگیری عاملان این سرقت نافرجام خاطرنشان کرد: با توجه به ادله موجود و نتایج ردزنی های اطلاعاتی، عملیات شناسایی و دستگیری عاملان آن به زودی به شهروندان عزیز و قانون مدار اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوادث سرقت مسلحانه سرقت از طلافروشی کلیپ جنجالی سرقت نافرجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در ورامین دستگیری در مشهد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: روز گذشته یکی از تیم های کلانتری شهید نواب صفوی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۳۱ پلاک مخدوش مظنون شدند.

سرهنگ خجسته افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل ماموران گشت خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاهی متوقف شد.

وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد راننده این خودرو ۲۵ فروردین امسال در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و همزمان با پیاده شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدان از صندوق عقب از محل متواری شده و حدود ۲ میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل با ارزش را سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد افزود:متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت اعتراف و طلاهای مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

خجسته گفت: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله که هر دو به موادمخدر اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 
 

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • جزئیات سرقت جنجالی از صندوق امانات بانک ملی در روایت آقای کاراگاه | فیلم
  • کلیپ| سعدآباد پرحاشیه