Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن اسدی،یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر همین اساس، هفته گذشته در جلسه‌ای با حضور ۲ تن از نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و  هیات مدیره کارخانه‌های مخابراتی ایران، مسائل و مشکلات این شرکت بررسی شد.
وی ادامه داد: این کارخانه به رغم سابقه طولانی فعالیت و فراهم بودن زمینه فعالیت بیشتر در حوزه‌های مختلف و برخورداری از ظرفیت‌های لازم، با مسائل و مشکلاتی از جمله بدهی و معوقات بانکی و کمبود سرمایه در گردش مواجه است که می‌کوشیم از طریق جلب مشارکت بخش خصوصی و دیگر مجموعه‌های علاقه مند به مشارکت، مشکلات این کارخانه را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: با توجه بدهی کارخانه‌های مخابراتی ایران به سیستم بانکی، امکان تامین سرمایه در گردش از طریق تسهیلات بانکی ممکن نیست و بنابراین به دنبال این هستیم تا با استفاده از توان بخش خصوصی و شرکای دیگر مشکلات و نیازهای این کارخانه را تامین کنیم.
وی بیان کرد: هم‌اینک اقدامات خوبی در این شرکت در حال انجام است که از جمله می‌توان به ساخت دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) اشاره کرد که در مرحله دریافت مجوز وزارت بهداشت است که پس از آن امکان عرضه این محصول به بازار وجود دارد.
مشاور استاندار فارس اضافه کرد: همچنین این شرکت در زمینه تولید سیستم‌های آبیاری هوشمند هم اقدامات خوبی انجام داده و با توجه به ظرفیت‌های آن امکان فعالیت در بخش‌های دیگری را هم دارد.

شرکت کارخانه های مخابراتی ایران ، اولین تولید کننده مراکز تلفن ثابت و سیّار کشور یازدهم بهمن ۱۳۴۵ با مشارکت وزارت پست و تلگـراف و تلفن (ارتباطات و فناوری اطلاعات) به نسبت ۳۰% ، بانک توسعه صنعتی به نسبت۳۰ % و شرکت زیمنس آلمـان به نسبت ۴۰ % به صورت شرکت سهامی خاص در شیراز در زمینـی به مساحت در حدود یکصد هزار متر مربع

پایه گذاری شد.

این کارخانه برای تامین تجهیزات مورد نیاز شبکه مخابراتی کشور و با ظرفیت اسمـی سالیانه ۴۵ هزار خط تلفن و ۶۰ هزار دسـتگاه تلفن رومیزی در سال ۱۳۴۸ به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها کارخانه شیراز استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارخانه شیراز استانداری فارس فارس کارخانه شیراز استانداری فارس فارس اخبار کنکور کارخانه های مخابراتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد