Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی صبح یکشنبه در نشست توجیهی ارزیابان طرح پایش و رصد مؤسسات قرآنی استان از پایش فعالیت‌های ۲۵ مؤسسه فرهنگی قرآنی و عترت استان بوشهر خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن‌الکریم گفت: با توجه به اینکه مجموعه سازمان دارالقرآن در چند سال اخیر مبادرت به صدور مجوز مؤسسات فرهنگی قرآنی کرده، تصمیم گرفته شده در قالب یک طرح آخرین وضعیت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت مورد پی‌گیری، پایش و رصد قرار بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله اول این طرح، در اوایل سال جاری با حضور مدیران مؤسسات خود اظهاری صورت گرفت و در مرحله دوم به صورت میدانی و در قالب بازدید گروه‌های ارزیاب از مؤسسات قرآنی که در استان دایر هستند این مقدمات که در مرکز کشور فراهم شده و کار انتخاب نمایندگان جهت توجیه صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام شفیعی تصریح کرد: در این طرح ۱۰ نفر از سازمان دارالقرآن به استان‌ها اعزام شده‌اند که در نشست با ارزیابان هر استان، معرفی شده‌اند و کار آموزش، توجیه و آشناسازی آنان را انجام می‌دهند و گروه‌ها را جهت حضور در مؤسسات مهیا می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن‌الکریم حمایت پشتیبانی از مؤسساتی که به خاطر شرایط کرونا با مشکل روبرو شده‌اند را از دیگر اهداف سفر خود عنوان کرد و افزود: در این سفر ضمن دلجویی از فعالان قرآنی که به صورت خودجوش و مردمی در خدمت ساحت مقدس قرآن کریم در حال خدمت هستند، آخرین وضعیت آنان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، اکثر فعالیت‌های این عزیزان تعطیل شده و دچار مشکلات بسیار زیادی در پرداخت اجاره بها، هزینه مکان و هزینه کادر شده‌اند و اتفاقاتی رخ داده که بر اساس آن، همین حداقل درآمدی را هم که پیش‌بینی کرده بودند، الان به خاطر این مشکلات با مشکل روبرو شده است.

حجت‌الاسلام شفیعی ابراز داشت: امیدواریم ضمن ارزیابی، دلجویی و تعظیم و تکریم، آخرین وضعیت مؤسسات قرآنی در سطح کشور به دست بیاید و با برنامه‌ریزی منسجم‌تری نسبت به دسته‌بندی و برنامه‌ریزی برای حمایت، پشتیبانی و رفع مشکلات و موانعی که دارند اقدام شود.

کد خبر 5066055

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم سازمان دارالقرآن الکریم قرآن بوشهر محمدرضا شفیعی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا محدودیت های کرونایی کرمانشاه بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران شهرکرد مجلس شورای اسلامی قزوین هفته وحدت ایلام سازمان دارالقرآن شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند