Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:31:39 GMT

شعبانی: 6 ماه مثل زندانی‌ها بودم

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۶۱۵۱

شعبانی: 6 ماه مثل زندانی‌ها بودم

نفر اول وزن 97 کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: باید مدال جهانی بگیرم و تا زمانی که این اتفاق نیفتد، خستگی از تنم درنمی‌آید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علی شعبانی درباره عملکرد موفقش در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: این نتایج فایده‌ای ندارد، باید مدال جهانی بگیرم. تا زمانی که مدال نگیرم، خستگی از تنم درنمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نتیجه اصلی من باید در مسابقات جهانی و المپیک باشد.

وی درباره مبارزه‌هایش با مدعیان 97 کیلوگرم عنوان کرد: کشتی اول به من فشار آمد. بدنم سنگین بود، اما بدنم کم کم راه افتاد و بقیه حریفان را با اختلاف شکست دادم. من زحمتم را کشیدم، حق به حق‌دار رسید و من هم مزد زحماتم را گرفتم. خدا جای حق نشسته است.

 

این کشتی‌گیر مازندرانی که در ماه‌های گذشته تمرینات سنگینی را در کنار حسن یزدانی انجام داده بود، خاطرنشان کرد: خدا شاهد است که از اردیبهشت ماه، حتی یک روز هم نشد که مثل جوان‌های دیگر تفریحی داشته باشیم. 6 ماه تمام مثل یک زندانی عمل کردیم؛ تمرین، خانه، خانه، تمرین. این کل زندگی ما در این مدت بود. اگر امسال جهانی برگزار شود، باید صد درصد مدال بگیرم.

 

شعبانی درباره اینکه بعد از پیروزی مقابل محمدحسین محمدیان، با نظر کادرفنی کشتی‌اش تکرار شد، خاطرنشان کرد: این شرایطی بود که کادر فنی گذاشت. ای‌کاش از قبل می‌گفتند. من هر چه داشتم، برای کشتی اول گذاشتم، به رختکن که رسیدم گفتند دوباره باید کشتی بگیرید. البته تایم مناسبی برای کشتی دوم در نظر گرفته شد، من بعد از 20 دقیقه روی تشک رفتم، ولی اگر از قبل می‌دانستم، دو مبارزه داریم، برایم بهتر بود. البته من در مجموع مشکلی با این قضیه نداشتم. برایم حتی بهتر هم شد که حالا بدون حرف و حدیث‌تر ملی‌پوش می‌شوم. من و محمدحسین محمدیان در لیگ هم با هم کشتی گرفتیم، آنجا پایم سُر خورد و 3-3 باختم. خوب شد اینجا با هم دو بار کشتی گرفتیم.

 

ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم مسابقات جهانی 2019 نورسلطان با اشاره به اشتباهات داوری اضافه کرد: از داوری گله دارم، قضاوت‌ها در انتخابی تیم ملی خیلی ضعیف بود. در کشتی من با محمدیان هم اشتباهاتی اتفاق افتاد.

شعبانی در پایان گفت: جا دارد از دوست عزیزم حسن یزدانی که در این 6 ماه با هم تمرین کردیم و نکات خیلی خوبی را به من گفت، تشکر کنم. خیلی چیزها از او یاد گرفتم. همچنین مربی بدنسازم حسین شریفی و امید اسماعیل‌پور که زحمت کوچ من را در انتخابی داشت، بابت همه زحماتی که در این مدت کشیدند متشکرم. اکبر خجسته هم مربی پایه من بوده و هنوز هم زحماتم بردوش اوست.

کشتی علی شعبانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی علی شعبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد. حسین بیژنی کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم هم‌استانی در این رقابت‌ها توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از کرمان، تهران و خوزستان به فینال مسابقات برسد. وی در فینال علی‌رغم شایستگی فراوان در برابر کشتی‌گیر قدر خوزستان شکست خورد و در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت. حسین بیژنی در سال ۱۴۰۲ برای اولین‌بار کشتی استان را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان فرنگی کشور صاحب یک مدال برنز کرد و همچنین در این مسابقات برای اولین بار ورزش کشتی استان را صاحب یک مدال کرد و افتخار دیگری را برای ورزش استان رقم زد. حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امید‌های کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می کند.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند