Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@19:19:33 GMT

پلمب ۵ نانوایی متخلف در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۶۱۶۸

پلمب ۵ نانوایی متخلف در چهارمحال و بختیاری

به گزارش «تابناک»، بیژن بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در هفت‌ماهه گذشته ۳۴ هزار و ۷۴۲ مورد بازرسی از اصناف در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است، اظهار کرد: در همین راستا ۱۵۳۴ تخلف کشف و ۱۳۵۶ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در هفت‌ماهه گذشته ۱۰۹۱ گشت مشترک توسط سازمان صمت با سایر ادارات از جمله تعزیرات حکومتی، اداره‌کل استاندارد، گمرک، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. انجام شده است، بیان کرد: ۷۸۳۰ مورد از این بازرسی‌ها مربوط به نظارت‌های بهداشتی کرونایی بوده است.

وی یادآور شد: بیش‌ترین تخلفات اصناف در حوزه گرانفروشی با ۲۹۷ مورد، عدم درج قیمت با ۵۸۰ مورد و رعایت نکردن موازین بهداشتی با ۲۱۰ مورد بوده است، در هفته گذشته پنج نانوایی متخلف در استان به علت گرانفروشی و رعایت نکردن موارد بهداشتی در چهارمحال و بختیاری پلمب شدند.

بهرامی با اشاره به اینکه در هفت‌ماهه گذشته بیش‌ترین تمرکز در نظارت‌ها بر روی میوه و سبزی‌فروشی‌ها، نانوایان، قاچاق کالاهای تنظیم بازار و کشتارگاه‌ها بوده است، عنوان کرد: باتوجه به اینکه جریمه‌های تعزیرات بازدارندگی لازم را ندارد، بنابراین بحث پلمب واحدهای متخلف در اولویت قرار گرفته است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۲۱۵ شکایت مردمی به سازمان صمت استان واصل شده است، یادآور شد: به تخلف ۱۹۰۸ مورد تاکنون رسیدگی شده، همچنین تقویت سامانه ۱۲۴ در دستور کار قرار گرفته است و تعداد خطوط این سامانه افزایش یافت.

وی در پایان تاکید کرد: نظارت بر واحدهای صنفی به صورت تخصصی با افزایش اکیپ‌ها و شیفت‌های بازرسی به صورت جدی در حال انجام است و پرونده‌های تخلف به صورت روزانه به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رأی الکترال کاملا هریس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی چهارمحال و بختیاری نانوایی تخلف پلمب رأی الکترال کاملا هریس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی چهارمحال و بختیاری سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در برخی مناطق احتمال تگرگ انتظار می‌رود.
به گفته وی، از فردا تا یک شنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف تخلف میلیاردی در بازرسی از یک طلا فروشی
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد