Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکیبا صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با آغاز تشدید نظارت‌ها بیش از هفت هزار و ۴۳۱ مورد بازرسی توسط بازرسین بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی از مراکز و اماکن انجام گرفته است.

وی افزود: همچنین ۶۷۴ مورد اخطار بهداشتی صادر و بیش از ۷۵ پرونده متخلفان به دادستانی و تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در طی این بازرسی‌ها ۹۰ تالار پذیرایی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد استانی کرونا پلمپ و ۸۱ قلیان سرا تعطیل شد.

شکیبا با اشاره به تعطیلی سایر مراکز متخلف، تصریح کرد: همچنین ۴۲ رستوران و مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۴۰ فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۷۶ آرایشگاه زنانه، ۵۸ باشگاه بدنسازی و بیش از ۲۱۰ واحد صنفی دیگر از جمله بنگاه املاک، آب میوه و بستنی، گیم نت و سایر مراکز متخلف تعطیل شد.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از ۵۸ مورد از مراسم جشن و عزا به دلیل ممنوعیت برگزاری تجمعات لغو و تعداد ۱۲ مورد از صاحبان مراسم مذکور که به هشدارها توجه نکردند به مراجع قضائی معرفی که تعدادی از این افراد با حکم دادستانی بازداشت شدند.‌

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: این نظارت‌ها در راستای حفظ سلامت مردم همچنان ادامه دارد و از مردم استان درخواست می‌نمایم که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در مراسم جشن و عزا و استفاده از ماسک باعث کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا شوند.

شکیبا خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با سامانه ۱۹۰ بهداشت تماس بگیرند

کد خبر 5066047

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ویروس کرونا محدودیت های کرونایی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا محدودیت های کرونایی کرمانشاه بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران شهرکرد مجلس شورای اسلامی قزوین هفته وحدت ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا