Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی مدیرکل ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن‌الکریم
در جلسه توجیهی ارزیابان طرح پایش و رصد موسسات قرآنی استان بوشهر، از پایش فعالیت‌های ۲۵ مؤسسه فرهنگی قرآنی و عترت استان خبر داد.

او افزود: با توجه به اینکه مجموعه سازمان دارالقرآن در چند سال اخیر مجوز مؤسسات فرهنگی قرآنی صادر کرده، تصمیم گرفته شده در قالب یک طرح آخرین وضعیت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت را پیگیری، پایش و رصد قرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن‌الکریم ادامه داد: مرحله‌ اول این طرح، در اوایل امسال با حضور مدیران مؤسسات، به صورت خود اظهاری  اجرا شد و مرحله دوم به صورت میدانی و در قالب بازدید گروه‌های ارزیاب از مؤسسات قرآنی صورت می‌گیرد.

 شفیعی عنوان کرد: در این طرح ۱۰ نفر از سازمان دارالقرآن به استان‌ها اعزام شده‌اند که در نشست با ارزیابان هر استان، آموزش، توجیه و آشناسازی آنان را انجام می‌دهند و گروه‌ها را برای حضور در مؤسسات آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید

برنامه‌های قرآنی با استفاده از فضای مجازی برگزار می‌شود

او، پشتیبانی از مؤسساتی که به علت شرایط کرونا با مشکل روبه‌رو شده‌اند را از دیگر اهداف سفر خود به بوشهر دانست و گفت: در این سفر ضمن دلجویی از فعالان قرآنی که به صورت خودجوش و مردمی در خدمت ساحت مقدس قرآن کریم در حال خدمت هستند، آخرین وضعیت آنان بررسی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن‌الکریم بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، بیشتر فعالیت‌های این افراد تعطیل شده و دچار مشکلات بسیار زیادی در پرداخت اجاره بها، هزینه مکان و نیروها شده‌اند و حداقل درآمدی را هم که پیش بینی کرده بودند، اکنون به علت این مشکلات با دشواری رو به رو شده است.

 شفیعی گفت: امیدواریم آخرین وضعیت مؤسسات قرآنی در کشور مشخص شود و با برنامه‌ریزی منسجم‌تری برای حمایت از این موسسات و حل مشکلاتی که دارند، اقدام شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مشکلات اقتصادی موسسات قرآنی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی سازمان دارالقرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران او و همینطور احمد شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌ او در استقلال، قدم مهمی برداشت و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کرد. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

جواد نکونام در پایان گفت: ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

کد خبر 6093510

دیگر خبرها

  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند