Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:24:20 GMT

بهداشت حرفه‌ای مهریز برای مقابله با کرونا بسیج شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۶۸۷۱

بهداشت حرفه‌ای مهریز برای مقابله با کرونا بسیج شد

ایسنا/یزد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز از بسیج بهداشت حرفه‌ای این شبکه برای مقابله با کرونا با توجه به اهمیت کنترل عوامل شغلی و مرتبط با کار در پیشگیری و کاهش بار این بیماری در شهرستان خبر داد.

دکتر «علیرضا پورمازار» در این باره گفت: در معرض ابتلا قرار گرفتن به کرونا در اکثر افراد بخصوص در این روزهای بحرانی کرونا به اقتضای شغلی افراد، موضوعی اجتناب ناپذیر است و این امر سلامت عمومی جامعه را نیز به مخاطره می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا و با تاکید بر صیانت سلامت تمام کارکنان اعم از کارگران، کارمندان اداری، مدیران، ناظران و به ویژه کادر بهداشتی و درمانی، تشدید نظارت بهداشت حرفه‌ای با هدف مقابله با کروناویروس در شهرستان در حال اجراست.

پورمازار تشدید بازرسی از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، محیط‌های شغلی جمعی و دارای مراجعات زیاد، بانک‌ها، نظارت بر عملکرد شاغلین و محیط کار بیمارستان‌ها را از اهم اقدامات در راستای کنترل این بیماری برشمرد.

وی تأکید کرد: تشدید نظارت‌ها از سوی بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای هم به کنترل شیوع کرونا کمک کرده و هم از بار جانی و مالی و فشار مضاعف بر کادر درمان و بیمارستان‌های کشور کاسته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهریز، پورمازار در پایان نیز خاطرنشان کرد: با شروع موج سوم کرونا و از ابتدای تشدید طرح محدودیت، تعداد یک‌هزار و ۱۷۰ بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای در دو شیفت صبح و عصر انجام شده که از تعداد ۳۷۰ اخطار بهداشتی صادر شده و ۲۰ مغازه و کارخانه به مراجع قضایی معرفی و ۴۰ مغازه نیز پلمب شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا کروناویروس مهريز استانی شهرستانها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی  در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و دارو‌های گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان است.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: عرصه مهارت آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه