Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@21:57:47 GMT

شهردار رودان توسط سپاه بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۷۵۰۰

شهردار رودان توسط سپاه بازداشت شد

به گزارش رکنا علی صالحی با اشاره به بازداشت شهردار رودان، گفت: در ادامه روند برخورد قاطع دستگاه قضایی استان هرمزگان با مفاسد اقتصادی و براساس گزارش‌های واصله و رصد اطلاعاتی انجام شده توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج)، شهردار رودان بازداشت شد.

وی با اعلام اینکه سیاست دستگاه قضایی استان هرمزگان قاطعیت در برخورد با متخلفان و صیانت از حقوق عامه مردم است تأکید کرد: برخورد با جرائم و مفاسد اقتصادی، بدون مماشات و ملاحظه صورت می‌گیرد و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده تا روشن شدن همه جوانب ادامه خواهد داشت که نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اقتصادی امام زمان اخبار حوادث دادگستری بازداشت استان هرمزگان کل شهردار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران انتخابات آمریکا فیلم ترامپ کرونا انتخابات قیمت دلار دونالد ترامپ جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • ادامه سرکوب و اخراج استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا