Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@06:07:34 GMT

برگزاری مسابقه طراحی پوستر «به رنگ خدا» در جهرم

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۷۹۵۰

برگزاری مسابقه طراحی پوستر «به رنگ خدا» در جهرم

سروش از برگزاری مسابقه طراحی پوستر «به رنگ خدا» به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم مسابقه های فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف ویژه علاقمندان به حوزه هنر و اعضای این کانون برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم از برگزاری مسابقه «به رنگ خدا» در زمینه طراحی پوستر خبر داد و افزود: این مسابقه با موضوع «مدافعان سلامت» برنامه ریزی شده و شرکت کنندگان باید پوستر خود را در این زمینه طراحی و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه، عنوان کرد: تجلیل از زحمات و تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت به عنوان اصلی ترین افسران نبرد با ویروس منحوس کرونا و قدردانی و ارج نهادن به ایثار و از خودگذشتگی جامعه پزشکی، پرستاران و کادر درمانی از اهداف برگزاری این مسابقه بوده است.

 

سروش به شرایط شرکت در مسابقه «به رنگ خدا» اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت کنندگان باید آثار ارسالی خود را در قطع A3 طراحی کرده و  آن را در قالب فایل PSD و jpg  ارسال کنند.

 

وی به نحوه ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه نیز اشاره کرد و گفت: آثار باید به صورت مجازی و به شماره  09370476661 در پیام رسان واتس آپ ارسال شود.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم همچنین به مهلت شرکت در مسابقه طراحی پوستر «به رنگ خدا» اشاره کرد و ابراز داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه تا 30 آبان ماه تعیین شده است.

 

سروش با اشاره به اینکه آثار ارسالی پس از اتمام مهلت شرکت در مسابقه توسط داوران، بررسی و برترین ها جوایزی اهدا می شود، گفت: این مسابقه به مناسبت هفته بسیج و به همت کانون بسیج هنرمندان برنامه ریزی و تدوین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه به سه نفر برگزیده از سوی کانون بسیج هنرمندان جوایزی تعلق می گیرد، عنوان کرد: نفر اول 2 میلیون ریال، نفر دوم یک میلیون و 500 هزار ریال و به نفر سوم نیز یک میلیون ریال هدیه نقدی تعلق می گیرد.

 

سروش در پایان ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان و مدافعان سلامت در روزهای سخت و دشوار کرونایی، گفت: مدافعان سلامت این روزها در صف اول جبهه نبرد با ویروس منحوس کرونا به صورت شبانه روزی در حال خدمت به بیماران بوده و جا دارد مردم نیز با رعایت بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی، استفاده مداوم از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از دورهمی ها و تجمعات و... در زدودن خستگی از چهره کادر درمان سهیم شوند.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه طراحی پوستر تجلیل از مدافعان سلامت مدافعان سلامت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مسابقه کرونا مدافعان سلامت طراحی پوستر رنگ خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی

سیدمجید پوراحمدی در جریان بازدید از نمایشگاه هنر جهانی دبی از حضور پررنگ و تاثیرگذار هنرمندان کشورمان در این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: هنرمندانی از ۶۰ کشور دنیا با بیش از ۱۰ هزار اثر هنری در قالب ۴۰۰ غرفه در این نمایشگاه شرکت کردند و آثار متنوع و مقرون‌به‌صرفه‌ای را به نمایش گذاشتند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی تاکید کرد: یکی از اهداف صندوق اعتباری هنر در دولت مردمی، معرفی آثار هنرمندان ایرانی و حمایت از حضور آنها در رویداد‌های بین‌المللی است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: اغلب شرکت‌کنندگان این رویداد هنری از هنرمندان نوظهور و میان رده هستند و آثار نیز با سطوح قیمتی متنوع ارائه می‌شود.

پوراحمدی گفت: نمایشگاه هنر دبی یک رویداد هنری بین‌المللی در منطقه است و اغلب هنرمندان ایرانی شرکت‌کننده در این نمایشگاه از اعضای صندوق هنر نیز هستند.

وی افزود: تلاش داریم با بررسی چالش‌ها و راهکار‌های ارتقای حضور هنرمندان در این رویداد، چگونگی معرفی هرچه بهتر آثار هنرمندان ایرانی در خارج از مرز‌های کشور و بررسی راهکار‌های ارتباط موثر هنرمندان و گالری‌های ایرانی با بازار جهانی اقتصاد را مورد ارزیابی قرار دهیم.

پوراحمدی بسترسازی برای شکوفایی استعداد‌های هنرمندان جوان و تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر را یکی از اهداف مهم صندوق اعتباری هنر عنوان کرد و افزود: هنر ایران قدمت چندهزار ساله دارد و با توجه به ظرفیت بی نظیر این حوزه، طی دو سال گذشته اقدامات جدی در بسترسازی میان مدت و بلند مدت برای توسعه و رفع موانع اقتصاد هنر به عمل آوردیم.

وی ادامه داد: در این زمینه تلاش می‌کنیم با حمایت از حضور هنرمندان ایرانی در رویداد‌های بین‌المللی، شناساندن آثار ارزشمند هنری ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی و جذب مشتریان نقش تسهیل‌گر را داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»