Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مهرماه امسال ۱۱ هزار و ۵۷۷ فقره گشت مشترک بازرسی از بازار انجام شده که منجر به تشکیل ۴ هزار و ۹۴۳ پرونده تخلف به ارزش حدود یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در مهرماه امسال ۱۱ هزار و ۵۷۷ فقره گشت مشترک بازرسی از بازار انجام شده که منجر به تشکیل 4 هزار و 943 پرونده تخلف به ارزش حدود یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 11 هزار گشت مشترک بازرسی در مهرماه امسال انجام شده که در قالب آن، 5 هزار پرونده به ارزش 1100 میلیارد ریال تشکیل شده است.

همچنین، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان ها در زمان مورد اشاره ۳۵ درصد از گشت های مشترک خود را با اتاق اصناف و اتحادیه ها و ۱۸ درصد را با ادارات کل تعزیرات حکومتی انجام داده اند.

در عین حال، ۱۴ درصد گشت‌های مشترک با دانشگاه‌های علوم پزشکی، ۲ درصد با ادارات کل استاندارد، یک درصد با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ۳۰ درصد باقی مانده با سایر دستگاه‌ها انجام شد.

گفتنی است از مجموع پرونده های تخلف متشکله، ۲۹ درصد مربوط به گشت با ادارات کل تعزیرات حکومتی،27 درصد مربوط به گشت مشترک با اتاق اصناف و ۴۴ درصد مربوط به سایر دستگاه‌های ذیربط است و در همین راستا، تعداد گشت‌های مشترک برگزار شده با ادارات کل تعزیرات حکومتی ۲ هزار و 79 فقره بوده که منجر به تشکیل یک هزار و 411 پرونده شده است.

همچنین 4 هزار و 37 گشت مشترک بازرسی با اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف برگزار شد که در همین راستا یک هزار و ۳۱۳ پرونده تشکیل شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نظارت و بازرسی هیئت بازرسی بازرسی گشت مشترک بازرسی میلیارد ریال گشت مشترک ادارات کل یک هزار انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد